ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Запали свічку пам’яті за жертвами Голодомору. Борись за Україну та підтримуй воїнів!
1.jpg

Щороку в четверту суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору 1932–19...

Субота, 23 листопада 2024
Кураторська година до Дня пам'яті жертв Голодомору
5.jpg

В останню суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв голодоморів. У ХХ ст. український наро...

П'ятниця, 22 листопада 2024
В Академії відбулася зустріч до Дня Гідності і Свободи
1.jpg

День Гідності і Свободи – державне свято, яке присвячене річниці Помаранчевої революції 2004 р. ...

П'ятниця, 22 листопада 2024
Профорієнтаційна зустріч для студентів і молодих науковців з представниками miltech-компаній
1.png

Міністерство освіти і науки України в межах співпраці з проєктом технологічної мілітаризації укр...

Четвер, 21 листопада 2024
День Гідності та Свободи: 20 років Помаранчевій революції та 11 років Євромайдану
1.jpg

21 листопада в Україні щорічно відзначають День Гідності та Свободи. Цей день установлено «...

Четвер, 21 листопада 2024

МАН ДДМА створює Академію дослідників штучного інтелекту

1.jpg

Мала академія наук ДДМА, яка динамічно розвивається навіть у важких умовах широкомасштабної агресії московії, цього року створює «Академію дослідників штучного інтелекту». Це на нараді МАН ДДМА з науково-промислового профілю, 14 жовтня, запропонував її керівник д-р техн. наук, професор Сергій Ковалевський.

Мета створення Академії досить амбітна і відповідає рівню ДДМА як одного з провідних вишів України і навчальному закладу, у якому нейросітки входять до навчальних програм не тільки комп’ютерних, а й технічних дисциплін.

Цей напрям досліджень безумовно зацікавить учнівську молодь, адже деякі з їх представників навіть уже сьогодні використовують нейросітки для складання рефератів з різних шкільних дисциплін. І безумовно їх зацікавить як теоретичні дослідження штучного інтелекту, яким школярі займуться з викладачами комп’ютерних наук, так і використання штучного інтелекту (ШІ) в прикладних напрямах науки з викладачами технічних, економічних і управлінських наук.


Академія дослідників штучного інтелекту ДДМА:
Профорієнтаційний напрям для обдарованих учнів

Мета програми

Академія дослідників штучного інтелекту спрямована на розвиток інтересу обдарованих учнів до сфери ШІ та технологій, що сприятиме формуванню нових навичок і підготовці майбутніх фахівців. Академія пропонує базові знання у сфері використання ШІ, а також проєктну діяльність з можливістю розробки власних творчих проєктів.

Структура навчання

Навчання відбуватиметься за гнучким графіком у позашкільний час, що дозволить учням отримати доступ до цікавих матеріалів без шкоди для основного навчання. Програма передбачає:

  • Теоретичні заняття з основ штучного інтелекту.
  • Практичні завдання для роботи з OpenAI.
  • Проєктні роботи для учнів, які дозволять їм створити власні дослідницькі проєкти.

Співпраця з викладачами Академії

Викладачі Донбаської державної машинобудівної академії можуть відігравати важливу роль у цьому проєкті, ділячись досвідом та супроводжуючи учнів під час їхніх перших дослідницьких кроків. Це допоможе учням зрозуміти технологічні основи та знайти реальні шляхи застосування отриманих знань.

Очікувані результати та перспективи

Завдяки участі в Академії учні отримають базові та середні знання, що сприятиме їхній підготовці до навчання в технічних вишах, включаючи, перш за все, нашу Академію. Це забезпечить високий рівень зацікавленості та обізнаності в актуальних технологіях ще на етапі вступу.


Залучення викладачів до участі в «Академії дослідників штучного інтелекту».
Кілька ідей, як це організувати:

  1. Проведення презентаційної зустрічі

Це може включати:

  • Огляд навчальної програми та методичних підходів.
  • Обговорення перспектив для викладачів, які можуть стати наставниками учнів або взяти на себе окремі теми чи дисципліни.
  • Відповіді на запитання викладачів щодо навчального навантаження та обов’язків.

  1. Залучення викладачів як наставників чи кураторів проєктів

Це передбачає:

  • Наставництво для учнів, які працюють над індивідуальними чи груповими проєктами.
  • Консультації з практичних завдань та експериментів.
  • Координацію з боку викладачів, які зможуть ділитися своїм досвідом у сфері ШІ чи суміжних дисциплін.

  1. Можливість викладачам розвивати свої компетенції

Участь у цій програмі надасть викладачам можливість:

  • Поглибити свої знання у сфері штучного інтелекту, працюючи з новітніми матеріалами та інструментами.
  • Отримати доступ до спеціалізованих ресурсів, які можуть використовуватися для власного професійного розвитку.
  • Розширити своє портфоліо участі в проєктах, що сприятиме їхній професійній репутації та покращить викладання інших курсів в Академії.

  1. Запропонувати участь у розробці навчальних матеріалів

Викладачі можуть допомогти у створенні методичних матеріалів, розробці завдань і навіть підготовці проєктних завдань для учнів Академії.

  1. Визнання та винагорода

Важливим стимулом для викладачів може бути офіційне визнання їхнього внеску. Можливі варіанти:

  • Видача сертифікатів про участь у програмі як викладача чи наставника.
  • Визнання у вигляді публікацій у внутрішніх звітах Академії, що може позитивно вплинути на кар’єру викладачів.
  • Нагороди для найактивніших викладачів (грамоти, подяки, можливість відвідати конференції).


Вячеслав Медведєв