
21 лютого відзначається Міжнародний день рідної мови. Мова – це більше, ніж слова. Це пам&...
П'ятниця, 21 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Мала академія наук ДДМА, яка динамічно розвивається навіть у важких умовах широкомасштабної агресії московії, цього року створює «Академію дослідників штучного інтелекту». Це на нараді МАН ДДМА з науково-промислового профілю, 14 жовтня, запропонував її керівник д-р техн. наук, професор Сергій Ковалевський.
Мета створення Академії досить амбітна і відповідає рівню ДДМА як одного з провідних вишів України і навчальному закладу, у якому нейросітки входять до навчальних програм не тільки комп’ютерних, а й технічних дисциплін.
Цей напрям досліджень безумовно зацікавить учнівську молодь, адже деякі з їх представників навіть уже сьогодні використовують нейросітки для складання рефератів з різних шкільних дисциплін. І безумовно їх зацікавить як теоретичні дослідження штучного інтелекту, яким школярі займуться з викладачами комп’ютерних наук, так і використання штучного інтелекту (ШІ) в прикладних напрямах науки з викладачами технічних, економічних і управлінських наук.
Академія дослідників штучного інтелекту ДДМА:
Профорієнтаційний напрям для обдарованих учнів
Мета програми
Академія дослідників штучного інтелекту спрямована на розвиток інтересу обдарованих учнів до сфери ШІ та технологій, що сприятиме формуванню нових навичок і підготовці майбутніх фахівців. Академія пропонує базові знання у сфері використання ШІ, а також проєктну діяльність з можливістю розробки власних творчих проєктів.
Структура навчання
Навчання відбуватиметься за гнучким графіком у позашкільний час, що дозволить учням отримати доступ до цікавих матеріалів без шкоди для основного навчання. Програма передбачає:
Співпраця з викладачами Академії
Викладачі Донбаської державної машинобудівної академії можуть відігравати важливу роль у цьому проєкті, ділячись досвідом та супроводжуючи учнів під час їхніх перших дослідницьких кроків. Це допоможе учням зрозуміти технологічні основи та знайти реальні шляхи застосування отриманих знань.
Очікувані результати та перспективи
Завдяки участі в Академії учні отримають базові та середні знання, що сприятиме їхній підготовці до навчання в технічних вишах, включаючи, перш за все, нашу Академію. Це забезпечить високий рівень зацікавленості та обізнаності в актуальних технологіях ще на етапі вступу.
Залучення викладачів до участі в «Академії дослідників штучного інтелекту».
Кілька ідей, як це організувати:
Це може включати:
Це передбачає:
Участь у цій програмі надасть викладачам можливість:
Викладачі можуть допомогти у створенні методичних матеріалів, розробці завдань і навіть підготовці проєктних завдань для учнів Академії.
Важливим стимулом для викладачів може бути офіційне визнання їхнього внеску. Можливі варіанти:
Вячеслав Медведєв