ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Із Різдвом Христовим і прийдешнім Новим роком!
6.jpg

Шановні викладачі, співробітники, здобувачі освіти і слухачі підготовчих курсів ДДМА!

Середа, 25 грудня 2024
Сесія наукових заходів зі штучного інтелекту в Академії
1.jpg

У ДДМА пройшла сесія зі штучного інтелекту (ШІ), до якої увійшли XXIII Міжнародна наукова конфер...

Понеділок, 23 грудня 2024
Перемога на Всеукраїнській історико-краєзнавчій конференції «Південно-Східна Україна: зі стародавності у ХХІ століття»
1.jpg

ХVІІ Всеукраїнська історико-краєзнавча конференція учнівської та студентської молоді «Півд...

Четвер, 19 грудня 2024
Медіагрупа «Академія» – 25 років натхненної роботи
000.jpg

17 грудня медіагрупа «Академія» вважає своїм днем народження, бо саме в цей день 25 років тому в...

Вівторок, 17 грудня 2024
Всеукраїнська конференція «Мій рідний край, моя земля очима сучасників» об’єднала учнівську та студентську молодь з усієї України
1.jpg

ХV Всеукраїнська краєзнавча конференція учнівської молоді «Мій рідний край, моя земля очим...

Понеділок, 16 грудня 2024

На вересневому засіданні Вченої ради ДДМА

1.jpg

На вересневому засіданні Вченої Ради ДДМА були вирішені актуальні питання. З докладом про підсумки прийому студентів і здобувачів третього освітньо-наукового рівня в Академію у 2024 році та основні напрями профорієнтаційної роботи у 2024–2025 навчальному році виступив перший проректор, доцент Анатолій Фесенко. Він докладно проаналізував роботу відділу сприяння працевлаштуванню і профорієнтації (далі ВСПіП), факультетів, кафедр, окремих викладачів, співробітників і студентів, які забезпечили вступ до Академії.

Загальна кількість абітурієнтів, зарахованих на перший та перший прискорений курси денної форми здобуття освіти, у цьому році склала 123 особи.

На перший курс денного відділення на базі повної загальної середньої освіти (далі ПЗСО) до Академії зараховано на 8 осіб менше, ніж у 2023 році (96 здобувачів освіти у 2024 році проти 104 осіб у 2023 р.), при цьому на 12 осіб збільшилася кількість зарахованих зі шкіл м. Краматорська (80 осіб у 2024 році проти 68 осіб у 2023 році).

Щорічне зменшення кількості зарахованих до ДДМА на базі ПЗСО, починаючи з 2022 року, визвано прямою збройною агресією з боку російської федерації проти України, проведенням бойових дій і окупацією значної частини населених пунктів, які були основними базами проведення профорієнтаційної роботи Академією, що сприяло переміщенню населення в більш безпечні регіони і відтоку молоді до закладів вищої освіти інших міст України, Європи, а також небажанням випускників залишатись і навчатись там, де проходять воєнні дії.

У 2024 році за особливими умовами вступу до Академії зараховано 22 вступника з території проведення військових дій та 14 вступників – учасників бойових дій. Із 36 зазначених абітурієнтів 27 скористалися можливістю вступити до Академії за спрощеною процедурою через складання усних співбесід замість національного мультипредметного тесту (НМТ) або ЗНО минулих років.

Також необхідно відзначити, що у 2024 році до Академії зарахована певна кількість абітурієнтів пільгової категорії, а саме: діти учасників бойових дій – 4 особи; інваліди дитинства – 1 особа; абітурієнти, які є внутрішньо переміщеними особами відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» – 3 особи та особи, що проживають на території можливих бойових дій – 7 осіб.

Дев’ятий рік поспіль на базі Приймальної комісії Академії успішно працює освітній центр «Донбас – Україна, Крим – Україна». Протягом року проведено низку організаційних заходів щодо удосконалення роботи освітнього центру. У результаті роботи центру спільно із Ліцеєм №8 ім. Василя Стуса (ЗЗСО № 8) м. Краматорська були проведені вступні випробування для 5 абітурієнтів з атестатом ДНР, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї у 2024 році. Загальна кількість осіб, які звернулися до Центру з метою вступу до Академії за денною та заочною формами здобуття освіти у 2024 році, склала 10 осіб. Зараховано до Академії на денну форму здобуття освіти за державним замовленням – 5 осіб.

У період вступної кампанії 2024 року плідна співпраця відділу СПіП з центрами зайнятості Києва, Краматорська, Слов’янська, Авдіївки, Бучанської філії Київської області та Ужгородської філії Закарпатської області сприяла розширенню фінансування підготовки здобувачів вищої освіти в ДДМА. Цьогоріч за рахунок ваучеру будуть здобувати вищу освіту в Академії 17 студентів.

Відповідно до державного замовлення на 2024 рік за результатами широкого конкурсу для абітурієнтів денної та заочної форм здобуття освіти Академією була отримана наступна кількість бюджетних місць:

  • для абітурієнтів на основі ПЗСО – 31 місце. По завершенню вступної кампанії 2024 року 2 місця денної форми здобуття освіти залишилися незатребуваними;
  • для абітурієнтів на основі фахового молодшого бакалавра / молодшого спеціаліста – 13 місць;
  • для абітурієнтів на основі освітнього ступеня бакалавра – 49 місць. Залишилося незатребуваним 1 місце.

Відмова від бюджетних місць і як наслідок не зарахування до Академії вступників чоловічої статі пов’язана з невиконанням умов вступу, а саме ненаданням військово-облікових документів у належному вигляді з актуальними оновленими даними 2024 року.

Академія у 2024 році бере участь у широкому конкурсі, де використовуються при адресному розміщенні місця державного замовлення для здобуття ступеня молодшого бакалавра на основі ПЗСО, ступеня бакалавра на основі ПЗСО та НРК5 крім спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» та ступеня магістра зі спеціальностей галузей знань 05 Соціальні та поведінкові науки, 07 Управління та адміністрування», 28 Публічне управління та адміністрування, 12 Інформаційні технології. Слід зазначити, що за результатами вступу за широким конкурсом кількість абітурієнтів-бюджетників, які зараховані на відповідні спеціальності, значно скоротилася. Це пов’язано: по-перше з дистанційною формою надання знань здобувачам освіти в Україні, і як наслідок недостатній рівень знань та неможливість подолання мінімального порога балів (130). По-друге, з відтоком більш підготовленої молоді до закладів вищої освіти центру та заходу України, а також Європи.

У 2024 році на перший курс Академії на основі ПЗСО денної та заочної форми здобуття освіти зараховано на 9 контрактників більше, ніж у 2023 році (77 осіб у 2024 році проти 68 осіб у 2023 році), більшість – це студенти спеціальностей 073 Менеджмент та 122 Комп’ютерні науки, які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб. Збільшення чисельності абітурієнтів-контрактників цього року пов’язано в першу чергу з можливістю фінансування навчання випускників 2024 року загально освітніх шкіл і гімназій міста Краматорськ за програмою фінансування з місцевого бюджету. За цією програмою вдалося зарахувати на контракт 56 осіб.

Проаналізувавши результати вступу на перший курс на основі ПЗСО денної форми здобуття освіти, можна констатувати, що з 20 випускових кафедр Академії більш-менш повнокомплектні студентські групи першого курсу вдалося скомплектувати лише на 2 кафедрах: комп’ютерно-інтегровані технологій та менеджменту (у групах 15 і 17 осіб відповідно). На інших кафедрах сформовані групи чисельністю від 7 і менш осіб. На спеціальності кафедр ХіОП, КМСіТ, ММ, Мн (281 ПУА), ОМТ, ТОЛВ, ІТУ зараховано лише по 1 студенту, або не зараховано жодного студента.

Незважаючи на всі зусилля з профорієнтаційної роботи, залишається тенденція вступу випускників загальноосвітніх шкіл міста Краматорська у заклади вищої освіти інших міст України (Київ, Харків, Львів тощо). У 2024 році із 1162 випускників 11-х класів шкіл м. Краматорська до ДДМА зараховано лише 80 осіб, що складає 6,88 % від загального випуску.

Біль-менш задовільні результати профорієнтаційної роботи у цьому році досягнуті в кафедр, за якими закріплені ЗЗСО м. Краматорська № 3, 6, 12, 16, 18, 22. З цих закладів середньої освіти до Академії у відсотковому еквіваленті було зараховано від 8 і більше відсотків випускників, що також недостатньо, але більше середнього показника. Слід зазначити, що із закладів загальної середньої освіти № 1, 10, 11, 17, 25, 26, 30, 31, 32 до Академії вступило лише по 1, 2 випускника, або не вступило жодного випускника, що потребує задля підвищення ефективності профорієнтаційної роботи налагодження більш тісних контактів з класними керівниками, батьками і самими потенційними абітурієнтами, а також більш відповідального ставлення до проведення профорієнтаційних заходів у цих школах з боку кафедр і відповідальних викладачів.

У 2024 році до Академії зараховано 4 студента із золотими медалями та 1 студент із срібною медаллю (у 2023 році було зараховано 3 медаліста із золотою медаллю).

Кількість студентів першого курсу заочної форми здобуття освіти, зарахованих до Академії у 2024 році на основі ПЗСО та НРК5 залишається на низькому рівні і зменшилась у порівнянні з минулим роком ще на 3 особи. У 2024 році їх кількість склала 17 осіб.

Максимальний конкурсний бал за широким конкурсом першокурсників на основі ПЗСО, з урахуванням балів Національного мультипредметного тесту (НМТ) та оцінок за результатами співбесід, для осіб окремої категорії вступників, у 2024 року на спеціальностях Академії 014.04 Середня освіта (Математика), 122 Комп’ютерні науки, 052 Економіка, 126 Інформаційні системи та технології складає більше 170 балів у порівнянні з всеукраїнським (широким) конкурсним балом – 200. Мінімальний прохідний конкурсний бал для вступу на бюджетні місця до ДДМА зменшився у середньому на 9,7 бала у порівнянні з 2023 роком (152,74 бала) і складає в середньому 143,04 бала. Мінімальний всеукраїнський (широкий) конкурсний бал на технічні спеціальності перевищує всього на 1,5–2 бали від мінімального прохідного конкурсного балу в ДДМА. Викликає занепокоєння той факт, що для деяких спеціальностей Академії взагалі неможливо визначити мінімальний прохідний бал на бюджет, тому що другий рік поспіль на перший курс цих спеціальностей не вступає жодного студента. Це підкреслює, що участь у відкритих (широких) конкурсних пропозиціях вимагає більш високого рівня підготовленості здобувачів освіти для вступу на місця, що фінансуються за рахунок державного бюджету при вступі до Академії, що потребує активізації профорієтаційної роботи в цьому напрямі.

З початком повномасштабного російського вторгнення профорієнтаційна робота в регіоні пов’язана з цілою низкою складностей і в цілому залишається на невисокому рівні. Перешкодою проведення цієї роботи на достатньому рівні є воєнні дії в нашому регіоні та окупація більшості населених пунктів – баз агітації Академії. Слід зазначити, що географія населених пунктів, з яких вступили абітурієнти до Академії у 2024 році, розширилася за рахунок населених пунктів Тернопільської, Чернігівської, Чернівецької, Вінницької та Миколаївської областей. Це свідчить про те, що викладачі, які тимчасово переселилися в більш безпечні регіони України, проводять профроботу за місцем свого тимчасового проживання.

Кількість студентів, зарахованих до груп прискореної підготовки денної та заочної форм здобуття освіти з випускників коледжів, технікумів і ВПТУ, складає лише 33 особи, з яких 13 осіб зараховано на місця державного замовлення. Слід особливо акцентувати увагу на те, що кількість випускників структурних підрозділів ДДМА, що вступили у 2024 році до Академії, неприпустимо мала і складає: ВСП «КФК ПІТБ ДДМА» – 9,93%, «ДФК ДДМА» – 3,33% від загальної кількості випускників цих навчальних закладів – структурних підрозділів Академії. Частина випускників структурних підрозділів або не склала Національний мультипредметний тест (НМТ) та не мала можливість вступати до Академії або вступила до інших вишів України.

Неможливість позитивно скласти мультипредметний тест є свідоцтвом низької підготовка випускників коледжів з предметів НМТ і свідчить про те, що роботу щодо підготовки для успішного складання НМТ та ЗНО випускниками коледжів необхідно починати на початку випускного курсу через систему безоплатних підготовчих онлайн-курсів, які функціонують при ДДМА. Також випусковим кафедрам спільно з цикловими комісіями профорієнтаційну роботу зі студентами в коледжах потрібно розпочинати і проводити набагато раніше, ніж на випускному курсі. Потребує суттєвої активізації цілеспрямована робота циклових комісій і підвищення відповідальності окремих викладачів наших структурних підрозділів, а також суттєвого посилення контролю з боку керівництва коледжів за результативністю роботи, направленої на вступ випускників коледжів до ДДМА.

Залишається низькою кількість вступників, які зараховані до Академії на заочно-прискорену форму здобуття освіти (6 осіб у 2024 році, 10 осіб – у 2023 році). Це може бути пов’язано зокрема з невеликою кількістю бюджетних місць у 2024 році та з відсутністю відстрочки від мобілізації для вступників чоловічої статі.

На ступінь «Магістр» денної форми здобуття освіти станом на 1 вересня 2024 року зараховано до ДДМА 77 осіб (з них 41 особа – на умовах контракту), на заочну форму здобуття освіти кількість зарахованих складає 29 осіб – усі для навчання на умовах контракту. Загальна кількість зарахованих до Академії магістрів складає 106 осіб.

Для випускників-бакалаврів ДДМА 2024 року, місце проживання яких зареєстровано на особливо небезпечній території, під час вступу для здобуття ступеня магістра на таку саму спеціальність, були створені спеціальні умови вступу. Спрощеними умовами вступу, без складання вступного іспиту до магістратури, скористалися 2 здобувача освіти.

Слід зазначити, що в цьому навчальному році для вступу до магістратури на всі спеціальності передбачено складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови і тесту загальної навчальної компетенції (ТЗНК) та додатково для кон’юнктурних та спеціальностей 12 галузі знань єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ). У червні 2024 року приймальною комісією було зареєстровано на основну сесію – 298 осіб, у липні зареєстровано на додаткову сесію – 15 осіб, у серпні зареєстровано на спеціальну сесію – 16 осіб. Низький рівень реєстрації на вступні випробування серед бакалаврів Академії пов’язаний: по-перше з низьким рівнем підготовленості до складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови, ТЗНК та ЄФВВ; по-друге з фінансовими можливостями виїхати до Харківської або Дніпропетровської областей для складання іспитів.

У жовтні 2023 року в Академії організовано безоплатні підготовчі онлайн-курси для випускників шкіл та коледжів для підготовки до НМТ. На шестимісячні курси було зареєстровано 77 слухачів. Навчання проводилось із залученням викладачів Академії з чотирьох предметів: українська мова, математика, історія України та англійська мова. Однак, завдяки цієї роботи лише 12 (15,6%) слухачів підготовчих курсів після закінчення навчання вступили до ДДМА на умовах державного бюджету.

Для бакалаврів Академії четвертого курсу протягом навчального року проводилися підготовчі курси для підготовки до складання ЄВІ з англійської мови. Загальна кількість слухачів складала – 27 осіб, з яких позитивно склали ЄВІ та були зараховані на навчання до ДДМА – 23 особи.

У 2024–2025 навчальному році слід приділити особливу увагу і розширити роботу безоплатних підготовчих онлайн-курсів для випускників закладів середньої освіти і коледжів (з предметів НМТ) та курсів з підготовки до ЄВІ, ТЗНК, ЄФВВ – для випускників-бакалаврів ДДМА та інших ЗВО України.

З метою покращення профорієнтаційної роботи і підвищення її ефективності у 2024–2025 навчальному році слід звернути увагу на такі аспекти:

  • пошук нових форм і методів роботи з вчителями закладів загальної середньої освіти, особливо з класними керівниками випускних класів, та співпраця з батьками, зокрема на батьківських зборах і інших масових заходах онлайн;
  • доведення до відома випускників коледжів та ВПУ інформації щодо корисності участі на безоплатних підготовчих онлайн-курсах у ДДМА для підготовки до НМТ 2025 року;
  • доведення до відома випускників бакалаврів інформації про необхідність обов’язкового складання іспиту з іноземної мови для вступу до магістратури на всі спеціальності;
  • забезпечення формування груп підготовчих онлайн-курсів з іноземної мови для бакалаврів, а також формування контингенту майбутніх слухачів підготовчих онлайн-курсів для випускників закладів середньої освіти, коледжів, ВПУ та проведення активної профорієнтаційної роботи у сформованих групах;
  • доведення до відома керівництва шкіл, які зареєстровані на територіях проведення бойових дій, а також випускників і їх батьків інформації щодо вступу до ДДМА за спрощеною процедурою через співбесіди (без НМТ) за Квотою-2;
  • активізація роботи з розповсюдженням рекламно-агітаційних матеріалів у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, Telegram тощо, на сайтах та у ЗМІ міст регіону;
  • активне залучення студентів до всіх профорієнтаційних онлайн-заходів Академії;
  • координування запланованих заходів Академії з адміністрацією навчальних закладів міст та регіонів і місцевими органами управління освіти;
  • забезпечення особистої участі проректорів, деканів факультетів і завідувачів кафедр у проведенні заходів з профорієнтаційної роботи;
  • підвищення відповідальності за кінцеві результати профорієтаційної роботи всіх учасників.

Слід продовжувати пошук нових форм розширення й удосконалення профорієнтаційної роботи.


Про підсумки прийому здобувачів третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) в Академію у 2024 році

Академія здійснює підготовку науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації через аспірантуру, докторантуру. Аспірантура в Академії функціонує за 11 спеціальностями. На 2024–25 навчальний рік Академією було замовлено 17 місць для підготовки здобувачів через аспірантуру за державним замовленням. МОН виділило 12 місць денної форми здобуття освіти. Заяви для вступу до аспірантури і участі у вступних іспитах подали 25 осіб. На спеціальності 132 Матеріалознавство, 133 Галузеве машинобудування та 174 Автоматизація, КІТ та робототехніка був конкурс. За результатами іспитів зараховано 14 осіб: 13 осіб на денну форму здобуття освіти (12 осіб за державним замовленням і 1 особа за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб) та 1 особа на вечірню форму здобуття освіти за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб.

На сьогодні в аспірантурі Академії навчається 76 осіб, з яких 71 – на денній формі і 5 – на вечірній формі. З числа аспірантів 49 осіб навчаються за державним замовленням, 27 осіб – за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб.

Докторантура в Академії працює за 6 спеціальностями. До докторантури на новий навчальний рік прийому не було. Усього в поточному навчальному році в докторантурі навчається 1 особа.


Вчена Рада ухвалила постанову, у якій передбачено провести роботу з уточненням інформації щодо наявних баз агітації та розширити географію профорієнтаційної роботи з урахування міст, у яких тимчасово мешкають викладачі.

Налагодити роботу з вчителями закладів загальної середньої освіти, особливо класними керівниками випускних класів та брати участь у батьківських зборах і інших заходах онлайн щодо доведення інформації про ДДМА.

Довести до відома керівництва закладів середньої освіти, які зареєстровані на територіях проведення бойових дій, майбутніх потенційних абітурієнтів і їх батьків, інформацію щодо вступу до ДДМА за спрощеною процедурою через індивідуальні усні співбесіди (без НМТ) за Квотою-2;

Організувати на базі Академії підготовчі онлайн-курси до НМТ 2025 року для випускників закладів середньої освіти, коледжів, ВПУ та забезпечити активну профорієнтаційну роботу у сформованих групах.

Організувати підготовчі онлайн-курси для бакалаврів, які планують вступати до магістратури, з метою складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови.

Активізувати роботу з розповсюдження рекламно-агітаційних матеріалів у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, Telegram тощо, на сайтах та у ЗМІ міст регіону.

Установити і підтримувати постійні ділові контакти з кожним потенційним абітурієнтом до моменту подання ним заяв та документів для вступу до Академії.

Проводити профроботу в регіоні щодо залучення осіб для навчання на заочній формі здобуття освіти та отримання вищої або другої вищої освіти.

Забезпечити більш широке залучення до вступу в аспірантуру учасників Програми роботи з обдарованими студентами.

Активізувати роботу з перспективними НПП Академії щодо вступу їх до докторантури і роботи над докторськими дисертаціями.


З питанням про внесення змін та підготовку нової редакції освітньо-професійних програм підготовки здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти впродовж 2024–2025 н.р. згідно з наказом МОН України «Про внесення змін до деяких стандартів вищої освіти» від 13.06.2024 р. № 842 виступила начальниця відділу з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, доцентка Інна Задорожня.

Вчена рада узгодила перелік ОПП, що підлягають змін, і ухвалила постанову:

  • Затвердити Перелік ОПП, що потребують внесення змін на 2024–2025 навчальний рік та підготовку нової редакції.
  • Внести зміни в освітньо-професійні програми для підготовки здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти у 2024–2025 н.р.
  • Підготувати нову редакцію освітньо-професійних програм для підготовки здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти у 2025–2026 н.р.


З питанням про внесення змін та підготовку нової редакції «Положення про Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у ДДМА» згідно з Постановою МОН України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань підготовки та атестації науково-педагогічних і наукових кадрів» від 3 травня 2024 р. № 507 виступив проректор з наукової роботи, управління розвитком та міжнародних зв’язків, професор Михайло Турчанін.

Вчена рада внесла зміни до Положення про Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у ДДМА.


Вчена рада затвердила звіти аспірантів 2-го курсу про виконання індивідуальних планів роботи та переведення їх на наступний рік навчання:

  • Бережного Максима Олександровича;
  • Бородая Романа Аркадійовича;
  • Максимова Дмитра Євгеновича;
  • Мироненка Олега Євгеновича;
  • Молодецького Віталія Васильовича;
  • Станкова Віталія Юрійовича;
  • Горбачова Олександра Сергійовича;
  • Криворучека Віталія Вікторовича;
  • Коробкова Сергія Сергійовича;
  • Петченка Максима Олександровича;
  • Моховікова Антона Геннадійовича;
  • Шапаренка Олександра Андрійовича;
  • Малія Олександра Геннадійовича;
  • Ровенського Сергія Геннадійовича;
  • Солянова Дениса Олександровича;
  • Анайка Сергія Андрійовича;
  • Властова Павла Андрійовича.


Вчена рада призначила наукових керівників аспірантам прийому 2024 року відповідно до «Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах)», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 року № 261 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 року № 502) та на підставі підсумків виконання індивідуальних планів роботи (рішення кафедр, рад факультетів):

  1. Алдохіну Максиму Денисовичу (спеціальність 132 Матеріалознавство) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Абхарі П.Б;
  2. Грановському Антону Євгеновичу (спеціальність 132 Матеріалознавство) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Алієва І.С.;
  3. Бєзгіну Олександру Андрійовичу (спеціальність 132 Матеріалознавство) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Макаренко Н.О.;
  4. Борисенку Юрію Юрійовичу (спеціальність 132 Матеріалознавство) науковим керівником призначено канд. техн. наук, доц. Кущій Г.М.;
  5. Турчаніну Дмитру Михайловичу (спеціальність 133 Галузеве машинобудування) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Кассова В.Д.
  6. Лобуру Юрію Миколайовичу (спеціальність 133 Галузеве машинобудування) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Ковальова В.Д.;
  7. Чуйку Владиславу Валерійовичу (спеціальність 133 Галузеве машинобудування) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Ковальова В.Д.;
  8. Міхєєву Андрію Олександровичу (спеціальність 133 Галузеве машинобудування) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Ковальова В.Д.;
  9. Реві Євгену Сергійовичу (спеціальність 133 Галузеве машинобудування) науковим керівником призначено д-ра техн. наук, проф. Клименко Г.П.;
  10. Петрухіну Ярославу Ігоровичу (спеціальність 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка) науковим керівником призначено канд. техн. наук, доц. Суботіна О.В.;
  11. Танасюку Дмитру Олеговичу (спеціальність 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка) науковим керівником призначено канд. техн. наук, доц. Разживіна О.В.;
  12. Сердюку Тимуру Вадимовичу (спеціальність 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка) науковим керівником призначити канд. техн. наук, доц. Разживіна О.В.;
  13. Лісовому Сергію Вікторовичу (спеціальність 073 Менеджмент) науковим керівником призначити канд. екон. наук, доц. Шашко В.О.;
  14. Коваленку Богдану Володимировичу (спеціальність 073 Менеджмент) науковим керівником призначено канд. екон. наук, доц. Фоміченко І.П.


Вчена рада затвердити тему дисертаційної роботи Карнауха Сергія Григоровича в наступній редакції «Розвиток наукових основ та удосконалення процесів безвідходного розділення сортового і трубного прокату на основі застосування способів комбінованого навантаження».


Вчена рада затвердила до видання:

збірник наукових праць:

  • Обробка матеріалів тиском №1(53)2024.

навчальний посібник:

  • Коваленко А. К., Кузьменко В. Є. Комп’ютерні мережі : посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти


На цьому вереснева вчена рада роботу закінчила.


Підготував Вячеслав Медведєв