ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Заступник міністра освіти розповів про результати боротьби з ухилянтами в аспірантурі
1.jpg

Після ухвалення у травні закону про мобілізацію кількість охочих іти в аспірантуру різко підскоч...

П'ятниця, 10 січня 2025
90 років з дня народження поета Василя Симоненка
1.jpg

8 січня 1935 року в селі Біївці Лубенського району на Полтавщині народився поет, один із найяскр...

Середа, 08 січня 2025
МОН має дедлайн створення конкурентної мережі вишів
1.jpeg

Міністерство освіти і науки України має конкретний дедлайн створення конкурентної мережі закладі...

Вівторок, 07 січня 2025
Вітаємо ювілярку!
uvil.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярку грудня 2024 року:

П'ятниця, 03 січня 2025
Рада студентського самоврядування ДДМА вітає з Новим роком!
1.jpg

Бажаємо великій родині Донбаської державної машинобудівної академії надихатися на здійснення мрі...

Вівторок, 31 грудня 2024

Викладач ДДМА взяла участь у міжнародній конференції в Польщі

img1.jpg

6–7 грудня в місті Гданськ (Польща) відбулася Міжнародна науково-практична конференція «У світі й тіні педагогічних ідей Антона Макаренка» за участі колег з Польщі, України, Росії, Білорусі. У складі наукової делегації з України на чолі з академіком Бехом І.Д. Національної Академії педагогічних наук України брала участь і доцент кафедри менеджменту Юлія Ящишина. Захід проходив на базі Гданського університету (Польща).

img2.jpg

У межах конференції учасники мали можливість ознайомитись із Гданським університетом, поспілкуватись з колегами з інших вищих навчальних закладів Польщі – Ягелонського університету, Варшавського університету, університету Адама Міцкевича в Познані та інших. Педагогічна спадщина Антона Макаренка розглядалась у полікультурному освітньому діалозі через сучасні підходи до виховання особистості в колективі. Зазначалося, що дискусія щодо творчої спадщини минулого, яка ведеться у постсоціалістичних спільнотах, поділила учасників на «іконоборців» та «ікономанів». Перші прагнуть до витіснення минулої спадщини. Інші працюють над її «реанімуванням». У цій сутичці бере участь і освіта. Як вписується в сучасність творча спадщина Антона Макаренка? На це питання й намагались відповісти учасники конференції.

Перегляд спадщини Антона Макаренка пов'язаний з пошуком новітніх педагогічних технологій, здатних забезпечувати перехід від педагогіки виживання до педагогіки оптимального управління власним життям.

Було розглянуто творчий розвиток ідей громадського виховання Антона Макаренка в сучасній освітній діяльності, мотивація та вплив колективу на особистість. Зазначалося, що сучасний виховний потенціал системи освіти полягає в розвитку шкільного та студентського самоврядування, розвитку духовного потенціалу особистості, здорового способу життя.