ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Останні новини

ДДМА – 70! ВІХИ ІСТОРІЇ. ПЕРЕЛОМНІ ВІСІМДЕСЯТІ (частина шоста)

Детальніше...

Ми продовжуємо друкувати сторінки історії КІІ-ДДМА. У 1980-ті роки зусилля ректорату було направлено на благоустрій КІІ. Ректорат і профспілкові комітети співробітників і студентів турбувалися про добробут працівників і студентів.

На вченій раді ДДМА

Детальніше...

На березневому засіданні Вченої ради ДДМА розглянуті важливі питання внутрішнього життя ДДМА. Доповідь про навчально-методичну, наукову та виховну роботу кафедри «Обладнання і технологій зварювального виробництва за період 2018–2022 рр. представила завідувачка кафедри ОіТЗВ, професорка Наталія Макаренко.

Донецька ОВА та платформа Меморіал згадують убитих росіянами жителів Донеччини

Детальніше...

40-річний Роман Семенцов загинув на залізничному вокзалі Краматорська 8 квітня 2022 року. Того дня російська армія «Точкою У» вбила 61 людину, яка чекала на евакуаційний потяг, ще 121 поранила.

Захищаючи Україну, загинув наш випускник

Детальніше...

Михайло Сафронов навчався у ДДМА, отримав ступінь бакалавра з галузевого машинобудування за напрямом «Підйомно-транспортні машини». Спортсмен. Мав мрію присвятити себе професійним шахам, успішно виступав на змаганнях високого рівня, тренував дітей. Займався легкою атлетикою, захоплювався футболом, велоспортом, бігом і навіть організовував благодійні забіги та заходи.

Цифровізація стане одним з напрямів освітньої реформи

Детальніше...

Цифровізація освіти стане одним з пріоритетних напрямків роботи уряду на шляху реалізації освітньої реформи.