ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Кафедра Хімії і охорони праці

Запали свічку пам’яті за жертвами Голодомору. Борись за Україну та підтримуй воїнів!

Щороку в четверту суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору 1932–19...

Субота, 23 листопада 2024
Кураторська година до Дня пам'яті жертв Голодомору

В останню суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв голодоморів. У ХХ ст. український наро...

П'ятниця, 22 листопада 2024
В Академії відбулася зустріч до Дня Гідності і Свободи

День Гідності і Свободи – державне свято, яке присвячене річниці Помаранчевої революції 2004 р. ...

П'ятниця, 22 листопада 2024
Профорієнтаційна зустріч для студентів і молодих науковців з представниками miltech-компаній

Міністерство освіти і науки України в межах співпраці з проєктом технологічної мілітаризації укр...

Четвер, 21 листопада 2024
День Гідності та Свободи: 20 років Помаранчевій революції та 11 років Євромайдану

21 листопада в Україні щорічно відзначають День Гідності та Свободи. Цей день установлено «...

Четвер, 21 листопада 2024

Кафедра Підйомно-транспортних і металургійних машин

Крупко Ігор Валерійович

Крупко Ігор Валерійович

 кандидат технічних наук, доцент

Кандидатська дисертація
Тема: «Обґрунтування параметрів чотирьохопорних механізмів крокування одноківшових екскаваторів»
Спеціальність: 05.05.06.  «Гірничі машини».
Захист: 2009 год

Вчене звання: доцент
По кафедрі : Підйомно-транспортні машини
Присуджено: 2015 год

Галузь наукових інтересів:
Механізми крокування одноківшових екскаваторів

Участь в захисті дисертацій:

Оформив 15 відгуків на автореферати дисертацій

Наукові публікації, навчальні посібники, патенти

  • опубліковано 27 наукових статей та тез доповідей на наукових конференціях;
  • автор 1 патенту на винаходи та корисні моделі;

Основні публікації:

  • Крупко И. В. Исследование эффективности применения четырехопорного, кривошипно-шарнирного механизма шагания / И. В. Крупко // Сборник тезисов II международной научно-технической конференции молодых специалистов, при участии ЮНЕСКО. Мариуполь. : Азовмаш, 2008. – С. 61‑62.
  • Крупко І. В. Експериментальні дослідження чотирьохопорного ексцентрикового крокуючого механізму / І. В. Крупко // Подъемно-транспортная техника. Днепропетровск. №4 (32). 2009. С. 75-81.
  • Крупко І. В. Оценка технического уровня механизмов передвижения мощных экскаваторов / І. В. Крупко, Т. Р. Бондаренко // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Даля. №5 (135). Луганськ, 2009. – С. 225 - 229.
  • Крупко И.В. Исследования силовых и кинематических параметров в четырехопорном шагающем движителе экскаватора / И. В. Крупко // Сборник научных ДГТУ № 1, Алчевск : ДГТУ, 2010г. - С.134 – 142.
  • Крупко И. В. Исследования силовых и кинематических параметров в четырехопорном шагающем движителе экскаватора / И. В. Крупко // Матеріали VIII Міжнародної науково-технічної конференції „Важке машинобудування проблеми та перспективи розвитку”. Краматорськ.: ДДМА, 2010р. - С. 62.
  • Крупко И.В., Отченаш С.Ю ПТМ-09-1 (о) Сравнительный анализ механизмов передвижения мощных экскаваторов // Материалы XI Международной научно-технической конференции «Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку» ДГМА: Краматорск, 2013.- С.72
  • Крупко И.В. Математическая модель процесса перемещения экскаватора с эксцентриковым механизмом шагания // Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет «Автомобильный транспорт». Сборник научных трудов №31, 2013. - С 188-192
  • Крупко І.В. Обґрунтування параметрів чотирьохопорного крокуючого механізму на основі експериментальних досліджень //Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку. Матеріали тринадцятої Міжнародної науково-технічної конференції 2-4 червня 2015 року / Під заг.  ред. В. Д. Ковальова. —  Краматорськ: ДДМА, 2015. — 100 с. - С.56

Зв’язок із виробництвом та науковими організаціями:

  • ПАО «НКМЗ» (Краматорск);
  • Донецький техничний національний університет (м. Червоноармійск).

Контактна інформація:

e-mail: io_urupro@mail.ru

Крупко Валерій Григорович

Крупко Валерій Григорович

кандидат технічних наук, доцент, академік Підйомно-транспортної Академії наук України

Кандидатська дисертація
Тема: «Оптимізація конструктивних параметрів гребеневих зачеплень гусеничних рушіїв потужних одноковшевих екскаваторів»
Спеціальность: 05.05.06.  «Гірничі машини».
Захист: 1992 год

Вчене звання: доцент
По кафедрі: Підйомно-транспортні машини
Присуджено: 1994 год

Галузь наукових інтересів:
Сучасні тенденції розвитку ПТМ і землерийних машин

Наукове керівництво:

Підготував: 1 кандидата технічних наук

Участь в захисті дисертацій:

Офіційне опонування:   6   дисертацій

Оформив більше 100 відгуків на автореферати дисертацій

Наукові публікації, навчальні посібники, патенти

  • опубліковано 100 наукових статей та тез доповідей на наукових конференціях;
  • автор 30 патентів на винаходи та корисні моделі;

Основні публікації:

  • Крупко В.Г., Дихтенко Р.Н. Определение рациональных параметров жесткостной системы экскаватора со сниженными динамическими нагрузками// «Сборник научных трудов SWorld» Материалы международной научно-практической конференции «Современные направления теоретических и прикладных исследований 2013» Одесса, 2013.-Том.3.-Вып.1.- С.73-77
  • Крупко В.Г., Опенько С.Ю. (ст. гр. ПТМ-09-1) (о) Методика экспериментальных исследований напряжений в гусеничных звеньях экскаватора // Материалы XI Международной научно-технической конференции «Важке машинобудування. Проблеми та перспективи розвитку» ДГМА: Краматорск, 2013.- С.71
  • Крупко В.Г., Койнаш В,А Моделирование работы гусеничного ходового оборудования землеройных машин // Науково-технічний журнал «Механіка та машинобудування», НТУ «ХПІ», №1 2012р., с. 16-23
  • Крупко В.Г., Койнаш В,А,, Ермакова С.А. Обгрунтування навантажень на гусеничні рушії землерийних машин // Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет «Автомобильный транспорт». Сборник научных трудов №31, 2013. - С 178-182
  • Крупко В.Г., Веснин А.В., Дихтенко Р.Н. (аспирант каф. ПТМ) Определение рациональных параметров жесткостной системы экскаватора со сниженными динамическими нагрузками // Вісник Криворізького національного університету, 2012, Выпуск 31 - С.256-257.
  • В.Г.Крупко, С.А.Ермакова Основные пути повышения безопасности и надежности эксплуатации стреловых кранов //Вестник харьковского национального автомобильно-дорожного университета сб. науч. трудов. – Харьков, 2014. – вып.65-66. – С. 189-192
  • Крупко В.Г., Дихтенко Р.М., Пригода Ж.И.. ПТМ-09-1 Обґрунтування навантажень на робоче обладнання одноківшевих ескаваторів-механічних лопат//Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. – Краматорськ: ДДМА. – 2014. - №2 (33) - С. 105-108

Зв’язок із виробництвом та науковими організаціями:

  • ПАО «НКМЗ» (Краматорск);
  • Донецький техничний національний університет (м. Червоноармійск).

Контактна інформація:

e-mail: ptmkrupko@yandex.uа

КЕРІВНИК КАФЕДРИ

Кассов Валерій Дмитрович народився 4.05.1949 р. у місті Маріуполь. Після закінчення середньої школи (м. Краматорськ) поступив в Краматорський індустріальний інститут (нині Донбаська державна машинобудівна академія). Приймав участь в студентській науково-дослідній роботі. Нагороджений медаллю ВДНГ СРСР за найкращу студентську науково-дослідну роботу.

У 1971 р. закінчив Краматорський індустріальний інститут за спеціальністю «Обладнання і технологія зварювального виробництва». Після закінчення ВНЗ працював інженером-технологом на Слов’янському заводі важкого машинобудування. Служба в армії проходила у Середньоазіатському прикордонному окрузі. У 1972 р. присвоєно звання сержант. Нагороджений знаком «Відмінник прикордонних військ» ІІ ступеню. Після служби в армії працював в науково-дослідному та проектно-технологічному інституті важкого машинобудування (м. Краматорськ) на посаді інженера, молодшого наукового співробітника, де з 1973 р. по 1978 р. займався удосконаленням технологій та впровадженням на заводах Міністерства важкого машинобудування газового різання деталей великих товщин, електрошлакового переплаву.

Участь у рамках наукової спеціалізації виконання комплексу пошукових, дослідницьких, технологічних та конструкторських робіт послужило надійним фундаментом для подальшої наукової роботи. Після закінчення аспірантури працював старшим науковим співробітником на кафедрі «Зварювальне виробництво» Краматорського індустріального інституту. Кандидат технічних наук з 1995 р. В 1996 р. присвоєно вчене звання старший науковий співробітник за спеціальністю «Технологія і обладнання для зварювання та споріднених процесів».

У 2006 р. захистив докторську дисертацію на тему: «Розвиток наукових основ виробництва порошкових електродів та удосконалення технології зносостійкого наплавлення» в спеціалізованій вченій раді Приазовського державного технічного університету. Основний напрямок наукових досліджень пов'язаний з прикладними та теоретичними проблема створення ресурсозберігаючих технологій та матеріалів з покращеним комплексом службових характеристик. Розроблені технології наплавлення композиційних та комплексно легованих сплавів впроваджено на Маріупольському металургійному комбінаті ім. Ільїча, Азовсталі та Азовмаші (м. Маріуполь), Краматорському заводі важкого верстатобудування, Краматорському заводі металевих конструкцій та ряді інших підприємств машинобудівного та металургійного профілю для зміцнення та відновлення вузлів машин і механізмів, що експлуатуються в умовах різних видів зносу. Це дозволило збільшити їх довговічність, отримати значні економічні переваги.

З 01.03.2008 р. – завідувач кафедрою «Підйомно-транспортні машини» Донбаської державної машинобудівної академії.

Викладає дисципліни: «Тріботехніка та основи надійності машин»; «Основи наукових досліджень»; «Основи модернізації будівельних машин».

Автор більше 300 друкованих робіт, 100 винаходів та патентів. Є головою спеціалізованої вченої ради по захисту дисертацій, членом редакційної колегії ряду спеціалізованих наукових видань України.

 

СКЛАД СЕКЦІЇ НА 2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

СКЛАД СЕКЦІЇ НА 2016/2017  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Голова:

  • Кассов Валерій Дмитрович – зав. кафедрою, д-р техн. наук, професор каф. ПТМ

Члени секції:

  • Лавренко Юрій Васильович – головний конструктор ВГК ГР і КПО ПАТ «НКМЗ»;
  • Мартиненков Сергій Леонідович – заступник головного конструктора ВГК ГР і КПО ПАТ «НКМЗ»;
  • Шевченко Ігор Валерійович – канд. техн. наук, головний інженер КЗМК;
    Крупко Валерій Григорович – канд. техн. наук, професор каф. ПТМ;
  • Дорохов Миколай Юрійович – канд. техн. наук, доцент каф. ПТМ;
  • Крупко Ігор Валерійович – канд. техн. наук, доцент каф. ПТМ;
  • Красовський Сергій Савелович - декан ф-ту машинобудування, зав. каф. НГІКГ, канд. техн. наук, доц. каф. НГІКГ;
  • Дарченко Наталія Дмитрівна - канд. екон. наук, доц. каф. ЕП;
  • Грибков Едуард Петрович - канд. техн. наук, доц. каф. АММО;
  • Коновалова Світлана Олексіївна - канд. хім. наук, доц. каф. ХіОП;
  • Гавриш Павло Анатолійович - канд. техн. наук, доцент каф. ПТМ.
ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ «ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНІ, БУДІВЕЛЬНІ, ДОРОЖНІ, МЕЛІОРАТИВНІ МАШИНИ І ОБЛАДНАННЯ» МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ДДМА НА 2016-2017 НАВЧ. РІК

п/п

Зміст запитань, які внесені на засідання

Відповідальний за підготовку

Термін виконання

План

Факт

1

Звіт про роботу методичної ради в 15/16 н.р. та узгодження та плану роботи на 2016/17 н.р.

проф. Кассов В.Д.

Вересень

2016р.

виконано

2

Результати дипломного проектування бакалаврів та спеціалістів в 2016 навчальному році.

голова ДЕК 2015/2016н.р

Жовтень

2016р.

 

3

Сучасні вимоги до конструкторської підготовки інженера та засоби її реалізації при виконанні курсових та дипломних проектів

Сільченко Ю.А.

Листопад 2016р.

 

4

Результати дипломного проектування магістрів 2016-17 років навчання.

доц. Крупко І.В.

Січень 2017р.

 

5

Стан методичного забезпечення дисциплін кафедри

проф. Крупко В.Г.

Лютий

2017р.

 

6

Перспективи переорієнтації студентів денної форми навчання на збільшення обсягів самостійної роботи у зв’язку із зменшенням контингенту

доц. Дорохов М.Ю.

Березень

2017р.

 

7

Основні напрямки розвитку цільової індивідуальної підготовки

проф. Крупко В.Г.

Квітень 2017р

 

8

Стан підготовки до дипломного проектування бакалаврів.

проф. Кассов В.Д.

Травень 2017р

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИПУСКАЮЧОЇ КАФЕДРИ ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНИХ МАШИН ІМ. ПРОФЕСОРА КОХА П.І.

На кафедрі підйомно-транспортних машин працює Північно-донбаське відділення Підйомно-транспортної академії наук України (ПТАНУ), членами якої є викладачі кафедри: доцент Дорохов М.Ю., доцент Крупко В.Г., доцент Крупко І.В., доцент Гавриш П.А., а також провідні фахівці виробничих підприємств регіону: Антонов Б.В. – Головний механік ПраТ НКМЗ, Шатровський Є.Л. – зам. головного конструктора, к.т.н. Калашников О.Ю. та Соловей Ю.Б. – керівники конструкторських бюро ПраТ НКМЗ, Придворов В.А. – голова правління ЗАТ СМЗ м. Слов’янськ, Бєлік В.М. – Генеральний директор ЗАТ ДМЗ м. Дружківка та ін.

До видання науково-технічного журналу «Підйомні споруди» м. Одеса залучено доцента к.т.н. Крупко В.Г.

Кафедра ПТМ є членом асоціації «Підйомні споруди» м. Одеса і бере активну участь у міжнародних конференціях, симпозіумах та семінарах. Співробітники кафедри за останні 5 років опублікували 6 монографій, з підручники, більш 20 наукових статей у спеціалізованих виданнях.

У 2018 році захистили докторські дисертації співробітники кафедри Бережна О.В., і Гавриш П.А. У 2019 році захистила кандидатську дисертацію Дзержинська О.В.

Кафедра має високі результати роботи з обдарованої студентської молоддю. В 2014-2018 роках студенти кафедри отримували дипломи всеукраїнських олімпіад (Харківський національний автомобільно-дорожній університет) I - II місця, III- місця у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Транспорт» по спеціальності «Машини для земляних, дорожніх і лісотехнічних робіт».

Опубліковані наукові статті зі студентами на німецькому та англійському язиках у фахових виданнях України та іноземних виданнях:

Мюнхен, Германія (Vela-Verlag, Waldkraiburg – Munich – Germany European Science and Technology.);

HERALD of the Donbass State Engineering Academy

Абітурієнту ПТМ

Магистратура ПТМ

Магістратура

Назва магістерської випускної роботи (магістерської дисертації) повинна бути, по можливості, короткою, відповідати обраній спеціальності та меті вирішеної наукової задачі.

Тема роботи повинна бути дослідницькою (теоретичною, експериментальною, проектно-технологічною або проектно-конструкторською) і спрямована на вдосконалення технологій, устаткування і оснащення обробки тиском.

При написанні магістерської випускної роботи дослідник повинен обов'язково посилатися на авторів і джерела, з яких запозичив матеріали або окремі результати.

У магістерській дисертації треба логічно й аргументовано писати зміст і результати досліджень, обходити застосування загальних слів, бездоказових тверджень.

За отриманими результатами магістерська дисертація повинна містити 20-30% кандидатської дисертації з цієї або подібної спеціальності.

Магістерська випускна робота на присвоєння кваліфікації магістра певного напряму є логічно завершеною роботою, в якій міститься рішення конкретної задачі, важливої для певної галузі науки, або певні автором наукові обґрунтування та взаємопов'язані технічні, економічні чи технологічні розробки.

Магістерська дисертація виконується самостійно і містить визначені автором для публічного захисту наукові положення, які характеризуються єдиним змістом, і свідчать про його вміння вирішувати наукові чи науково-практичні задачі, творчо використовувати сучасні методи дослідження.

Теми магістерських кваліфікаційних робіт, запропоновані кафедрами, які ведуть магістерську підготовку, і кандидатури керівників цих робіт затверджуються наказом по академії. Коригування теми магістерської дисертації може бути не пізніше, ніж за два місяці до захисту.

Після затвердження науковим керівником (і проходження нормоконтролю) магістерська випускна робота з його відгуком передається завідувачу кафедрою, який спрямовує роботу на рецензію до фахівців іншої кафедри або організації та організовує захист.

До захисту магістерської випускної роботи магістрант зобов'язаний пройти попередній захист роботи на науковому семінарі кафедри.

Захист магістерських дисертацій здійснюються на Державній екзаменаційній комісії (ДЕК).

До захисту подаються:

- магістерська дисертація в одному примірнику;

- відгук наукового керівника (див. Додаток Д);

- відгук рецензента (див. Додаток Є);

- диск з електронною копією роботи та анотаціями до магістерської дисертації українською та іноземною мовами, для подання роботи на сайті академії.

Процедура захисту магістерської кваліфікаційної роботи містить:

- представлення студента та поданих документів;

- виступ студента з тезами магістерської роботи;

- відповіді студента на запитання членів ДЕК;

- виступ керівника і подання його відгуку;

- виступ рецензента (опонента);

- відповіді студента на зауваження;

- обговорення магістерської роботи та захисту її студентом і прийняття рішення ДЕК з оцінкою дисертації за затвердженою шкалою;

- оголошення рішення ДЕК.

У разі, якщо ДЕК за результатами голосування визначає магістерську кваліфікаційну роботу не відповідну вимогам або припускає, що студент не заслуговує присвоєння йому кваліфікації магістра - студент підлягає виключенню, який закінчив теоретичний курс за магістерською програмою підготовки і не захистив магістерську кваліфікаційну роботу з видачею йому академічної довідки встановленого зразка. Він може виконати нову магістерську кваліфікаційну роботу і подати її на захист протягом наступного року з оплатою витрат.

При встановленні плагіату повторний захист магістерської кваліфікаційної роботи без зміни теми забороняється.

У необхідних випадках ДЕК може висловити свою позицію про рівень підготовки студента, рівні (якості) керівництва магістерської кваліфікаційної роботою або якості відкликання рецензента, а також висловити свої пропозиції чи рекомендації з підготовки магістрів з даної спеціальності.

Студенти-магістранти, які захистили магістерську роботу з оцінкою «відмінно», мають диплом бакалавра з відзнакою і в додатку до диплома магістра більше 75% відмінних оцінок з усіх дисциплін і практичною підготовки, а решта не нижче, ніж «добре», і з оцінками «відмінно» за результатами державної атестації отримують диплом магістра з відзнакою.



Матеріали магістерських випуксних робіт 2018 року

Навчальні плани ПТМ

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-ден-2020-2021 (набори 2017, 2018 років)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-ден-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-ден-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-ден-приск-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-ден-приск-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-зао-2020-2021 (набори 2016, 2018 років)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-зао-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-зао-приск-2020-2021 (набір 2018 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-зао-приск-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-бакалавр-зао-приск-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОНП)-ден-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОНП)-ден-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОПП)-ден-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОПП)-ден-2020-2021 (набір 2020 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОПП)-зао-2020-2021 (набір 2019 року)

Навчальний план-133-ГМ-магістр(ОПП)-зао-2020-2021 (набір 2020 року)

НМКД ПТМ

УМКД
I триместр
II - III триместр

Предложения для предприятий ПТМ

Пропозиції для підрпиємств та фірм

Образование

Специальность соответствует профессиональной подготовке специалистов по направлению «Машиностроение» и обеспечивает воспитание инженерных кадров высшей квалификации, способных решать задачи по конструированию, эксплуатации и ремонту подъемно-транспортных, строительных, дорожных и мелиоративных машин, эксплуатируемых в промышленности, строительстве и сельском хозяйстве.

Кафедру подъемно-транспортных машин возглавляет доктор технических наук, профессор Кассов В.Д., а все преподаватели кафедры имеют базовое образование, которое соответствует специальности «Подъемно-транспортные, дорожные, мелиоративные машины и оборудование». Преподаватели кафедры постоянно повышают свой уровень, проходя стажировку на передовых предприятиях Донецкого региона, а также сотрудничают с предприятиями по проектированию и безопасной эксплуатации подъемно-транспортной и строительной техники.

Кафедра «Подъемно-транспортных машин» аккредитована по высшему четвертому уровню аккредитации.

К услугам наших студентов:

  • специализации «Компьютерное проектирование и дизайн станочного оборудования», «Международная техническая экспертиза технологических машин и систем» для будущих специалистов в области проектирования станков;
  • специализации «Компьютерные формообразующие технологии и проектирование инструментов», «Высо-кие технологии» для будущих инженеров инструментального производства;
  • мощная компьютерная подготовка с освоением новейших прикладных программных пакетов;
  • полный комплекс производственных практик на ведущих предприятиях Украины, в том числе по програм-мам целевой индивидуальной подготовки;
  • интегрированные программы практической подготовки «4+1», сочетающие теоретическое обучение с освоением специальности непосредственно на будущем рабочем месте;
  • возможность заочного обучения по специальностям кафедры на базе учебно-консультационных центров в Макеевке, Шахтерск, Краматорск;
  • магистратура очной и заочной форм обучения;
  • возможность продолжить обучение в аспирантуре и докторантуре кафедры.

Исследования

Среди научных направлений деятельности кафедры ПТМ можно отметить следующие:

  • Разработка научных основ проектирования, эксплуатации и ремонта механического оборудования машино-строительных и горнодобывающих предприятий.
  • Усовершенствование конструкций и методов расчета исполнительных механизмов экскаваторов, специаль-ных ПТМ, кранов, строительных машин.
  • Научные основы эксплуатации, ремонта и восстановления работоспособности грузоподъемных кранов и их узлов.
  • Научное обоснование и разработка современных пневмотранспортных установок.

Кафедра подъемно-транспортных машин имеет учебные аудитории, специальную лабораторию, оборудованную моделями и действующими механизмами по всем профессионально-ориентированным дисцип-линам, компьютерный класс и служебные помещения. Это позволяет проводить занятие в одну (первую) смену, качественно выполнять практические, лабораторные работы, проводить лекции с использованием современных технических средств. Лабораторная база обновляется ежегодно не менее чем на 8…10%.

За годы существования кафедры преподаватели защитили 8 кандидатских диссертаций. В 2011-2012 годах запланирована защита еще 2 кандидатских диссертаций.

Практические разработки

  • продление сроков эксплуатации тормозных шкивов-полумуфт ленточных конвейеров;
  • снижение динамических нагрузок рабочего оборудования землеройной техники;
  • повышение ресурса гусеничных элементов ходового оборудования экскаваторов;
  • снижение динамических нагрузок на металлоконструкцию кранов мостового типа;
  • определение общего закона движения крана на конических колесах;
  • развитие методов оценки остаточного ресурса кранов с целью их упрощения;
  • совершенствование методики оценки влияния выбора навесного или съёмного грузозахватного оборудова-ния на срок эксплуатации кранов;
  • разработка законов движения аэросмеси в пневмотранспортном трубопроводе при вращательном режиме движения;
  • моделирование режима работы кранов и перегружателей мостового типа при динамическом воздействии ветра.

Подъемно-транспортные, дорожные и мелиоративные машины и оборудование это:

  • Новые современные комплексы машин по перемещению и складированию грузов.
  • Передовые технические решения в области строительной, дорожной и мелиоративной техники.
  • Современные методы автома-тизированного проектирования машин.
  • Качество и надежность машин.
  • Компьютерная диагностика подъемно-транспортных, строительных и дорожных машин.
  • Высокий профессионализм и ответственность.

«Кто умеет построить кран, тот любую машину построит»

(Академик Вышнеградский И.А.)

Наш адрес:

г. Краматорск, бул. Машиностроителей, 34, кафедра ПТМ, ауд. 3301

Телефон: (0626) 41-47-45

e-mail: ptm@dgma.donetsk.ua

Метод совет ПТМ

Склад секції на 2010/2011 навчальний рік

Голова

Кассов Валерій Дмитрович – декан, проф.

Члени секції

  • Лавренко Юрій Васильович - головний конструктор ВГК ГріКПО ЗАТ «НКМЗ»
  • Сільченко Юрій Анатолійович - заст. головного конструктора ВГК ГріКПО ЗАТ «НКМЗ»
  • Калашников Олег Юрійович - начальник БЗМ ЗАТ «НКМЗ»
  • Шевченко Ігор Валерійович - головний інженер ЗАТ «КЗМК»
  • Крупко Валерій Григорович - доцент кафедри ПТМ
  • Дорохов Микола Юрійович - старший викладач кафедри ПТМ
  • Макаренко Наталія Олексіївна - зав. кафедри ЗВ
  • Красовський Сергій Савельович - зав. кафедри графіки, декан
  • Грибков Едуард Петрович - доцент кафедри АММ
  • Стадник Олександр Миколайович - доцент кафедри ТМ
  • Чоста Наталія Вікторівна - старший викладач кафедри ОКММ
  • Коновалова Сетлана Олексіївна - доцент кафедри хімії
  • Дарченко Наталія Дмитріївна - доцент кафедри ЕП
  • Дерев’янко Анастасія Михайлівна - студентка групи ПТМ-06-1
ПЛАН
роботи секції «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» методичної Ради ДДМА на 2010-2011 навч. рік
Зміст запитань, які внесені на засідання Відповідальний за підготовку Термін виконання
1 Результати дипломного проектування на денному та заочному відділеннях та розробка рекомендацій по підвищенню їх якості (по результатам роботи ДСК у 2010р.) Зав. кафедрою ПТМ д.т.н. В.Д. Кассов, зав. філією кафедри ПТМ на ЗАТ НКМЗ Голови ДЕК к.т.н. Калашніков О.Ю., доц. Крупко В.Г. Вересень 2010р. виконано
2 Про метод. забезпечення та НДР у курсовому проектуванні по дисциплінам ВТТ і СПТМ, МЗР та розробка рекомендацій по підвищенню його ефективності та єдності вимог Доцент Крупко В.Г.; ст. викладач кафедри Дорохов М.Ю. Листопад 2010р. виконано
3 Особливості навчання студентів спеціальності згідно з концепцією підготовки фахівців у 2010/2011 році Зав. кафедрою ПТМ, д.т.н., проф. Кассов В.Д. Січень 2011р. виконано
4 Основні напрямки підвищення якості навчально-методичного забезпечення на денному та заочному відділеннях на кафедрі та філії кафедри ПТМ на ЗАТ НКМЗ та ЗАТ «ЕМСС», й 100% забезпечення самостійної роботи студентів денного і заочного відділень Зав. кафедрою ПТМ, д.т.н., проф. Кассов В.Д. Жовтень 2010р. виконано
5 Особливості науково-дослідної роботи студентів в сучасних умовах Доцент Крупко В.Г. Квітень 2011р.
6 Про методичне забезпечення дисциплін кафедри денного та заочного відділення спеціальності ПТМ Доценти: Лях П.Ф., Крупко В.Г. Лютий 2011р.
7 Підвищення якості підготовки до держекзамену студентів за дворівневою програмою «Бакалавр» у 2011р. Ст. викладач кафедри Дорохов М.Ю. Травень 2011р.

Аспирантура ПТМ

АСПІРАНТУРА

Правила прийому до аспірантури до ДДМА у 2018 році

ДДМА здійснює навчання для здобуття ступеня доктора філософії за очною та заочною формами за наступними науковими спеціальностями:

051 Економіка

072 Фінанси, банківська справа та страхування

073 Менеджмент

075 Маркетинг

102 Хімія

131 Прикладна механіка

132 Матеріалознавство

133 Галузеве машинобудування

136 Металургія

151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

232 Соціальне забезпечення

1 Підготовка аспірантів здійснюється на підставі угод, укладених між ДДМА та вступниками (установами, організаціями та підприємствами, що направили їх на навчання).

2 Нормативний строк підготовки доктора філософії в аспірантурі становить чотири роки.

3 Прийом проводиться за конкурсом щорічно в терміни, встановлені у розділі V пункт 5.5 цих правил.

4 Вступники подають наступні документи:

• заяву на ім'я ректора;

• копію диплома магістра із зазначенням здобутої спеціальності (кваліфікації). Особа, яка подає для вступу до аспірантури диплом, що виданий іноземним вищим навчальним закладом, допускається до вступних випробувань нарівні з іншими особами. Зарахування такого вступника здійснюється в разі успішного складення ним вступних випробувань та прийняття вченою радою рішення про визнання його диплома;

• 2 фотокартки (3х4);

• особовий листок з обліку кадрів (видається за місцем роботи або навчання абітурієнта);

• автобіографію;

• копію 1, 2, 11-ї стор. паспорта;

• рекомендацію до вступу в аспірантуру (витяг з протоколу засідання кафедри, лист організації);

• список опублікованих наукових праць та винаходів;

• копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку;

• копію приписного посвідчення (військовий квиток);

• медичну довідку про стан здоров’я за формою № 086-у.

Документи подаються у паперовій папці.

Паспорт, диплом, приписне посвідчення (військовий квиток) пред’являються вступником особисто.

5 До аспірантури на конкурсній основі приймаються особи, які здобули освіту ступеня магістра (спеціаліста).

6 Для проведення прийому до аспірантури наказом ректора створюються предметні комісії.

7 Члени предметних комісій призначаються ректором з числа членів відповідних проектних груп, керівників кафедр, а також передбачуваних наукових керівників аспірантів.

8 Рішення про допуск до складання вступних іспитів до аспірантури виноситься приймальною комісією.

9 Приймальна комісія може відмовити вступнику у допуску до складання вступних іспитів до аспірантури у зв'язку з неподанням у встановлений термін усіх або окремих документів.

10 Вступні випробування до аспірантури складаються з:

- додаткового випробування у формі заліку для осіб, які вступають до аспірантури з іншої галузі знань (спеціальності) ніж та, яка зазначена в їх дипломі магістра (спеціаліста);

- вступного іспиту із спеціальності (в обсязі програми рівня вищої освіти магістра з відповідної спеціальності;

- вступного іспиту з іноземної мови (за вибором вченої ради вищого навчального закладу (наукової установи) в обсязі, який відповідає рівню B2 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти). Вступник, який підтвердив свій рівень знання, зокрема англійської мови, дійсним сертифікатом тестів TOEFL, або International English Language Testing System, або сертифікатом Сambridge English Language Assessment, звільняється від складення вступного іспиту з іноземної мови. Під час визначення результатів конкурсу зазначені сертифікати прирівнюються до результатів вступного випробування з іноземної мови з найвищим балом; - співбесіди з передбачуваним науковим керівником.

11 Результати вступних випробувань оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів. Вага бала з кожного вступного випробування під час підрахування результатів є рівною (0.33).

12 Вступні випробування до аспірантури проводяться предметними комісіями.

13 До складу предметної комісії з іноземної мови можуть включатися також особи, які не мають наукового ступеня і вченого звання, але вільно володіють відповідною іноземною мовою і за рішенням вченої ради можуть кваліфіковано оцінити рівень знання відповідної мови вступником.

14 За результатами проведення вступних випробувань до аспірантури приймальна комісія приймає рішення щодо кожного вступника за процедурою, визначеною правилами прийому до вищого навчального закладу.

Рішення приймальної комісії про зарахування до аспірантури затверджується наказом керівника вищого навчального закладу, який оприлюднюється в установленому порядку. 15 Про рішення приймальної комісії вступник повідомляється у п'ятиденний термін з дня прийняття рішення.

16 Зарахування до аспірантури проводиться наказом ректора та веріфікується у ЄДБО.

17 Кожному аспіранту за рішенням Вченої ради при його зарахуванні наказом ректора призначається науковий керівник, який здійснює наукове керівництво роботою над дисертацією, контролює виконання затвердженого вченою радою індивідуального плану та несе особисту відповідальність за якісне написання аспірантом дисертації в строк.

Международные связи ПТМ

Міжнародні зв'язки

Протягом останніх років кафедра підйомно – транспортних машин підтримувала зв’язки з технічними університетами  Білорусі, Словенії, Болгарії та Сербії . Так в 2003 – 2005 роках у наукових збірниках Московського гірничо-технічного університету та Тульського технічного університету були опубліковані статті викладачів кафедри ПТМ канд. тех. наук,  доцента Крупко В.Г., канд. тех. наук доцента Дорохова М.Ю., канд. тех. наук , доцента Крупко І.В. У 2011 році кафедра підйомно–транспортних машин провела міжнародний науково-технічний семінар за участю завідувача кафедри підйомно - транспортних і будівельних машин Білоруського Національного технічного університету професора Вавілова А.В., за результатами якого були видані тези доповідей. У 2008 році укладено довгострокову угоду про науково – технічне співробітництво між кафедрою підйомно – транспортних машин ім. професора Коха П.І. Донбаської державної машинобудівної академії та кафедрою підйомно - транспортних і будівельних машин Білоруського Національного технічного університету, якою передбачено обмін навчально – методичною літературою та науковою інформацією, а також сумісну участь у науково – технічних конференціях. У 2008 році опубліковано тези доповідей (доцент Крупко В.Г., магістр Діхтенко Р.М.) за результатами роботи міжнародної конференції в Сербії. У 2011 році році опубліковано тези доповідей (доцент Дорохов М.Ю., ст. викл. Альошичев П.В.) за результатами роботи міжнародної конференції в Болгарії.

Кафедра підйомно – транспортних машин ім. професора Коха П.І є членом міжнародної асоціації «Підйомні споруди» і бере активну учать у проведенні міжнародних наукових симпозіумів та семінарів, де розглядаються актуальні проблеми розвитку підйомно – транспортних, будівельних, дорожніх машин та обладнання, а також питання безпечної експлуатації цих машин.

У 2006 році укладено угоду про співробітництво між кафедрою підйомно – транспортних машин і ЗАТ «Запорожкран», яке є дочірнім підприємством всесвітньовідомої кранобудівної фірми «Конекрайн». Згідно цієї угоди випускника 2007 року магістра Євдокімова Б. було працевлаштовані на цьому підприємстві, а рівень його підготовки дозволив протягом року зайняти одну із високих посад.

Кафедра підйомно – транспортних машин веде активну роботу по залученню до співробітництва для сумісної підготовки фахівців фірми «Циппелін – Україна». Так, у 2008 році випускник кафедри магістр Шипілов М.Ю. пройшов довгострокову підготовку у навчальному центрі цієї фірми у м. Києві і з відзнакою склав випускні іспити на право проведення технічного діагностування і обслуговування підйомно – транспортного і будівельного обладнання фірми Катерпіллер. У 2008 році два випускники кафедри успішно пройшли тестування і зараховані до групи підготовки конструкторів італійсько – української фірми «Даніель» (м. Дніпропетровськ).

Кафедра підйомно – транспортних машин ім. професора Коха П.І., у рамках існуючих можливостей, веде значну роботу за встановленням міжнародних зв’язків із навчальними закладами і фірмами, як ближнього, так і дальнього зарубіжжя, про що свідчать угоди про співробітництво та публікації в наукових виданнях інших країн.

 

УВК ПТМ

Про роботу НВК спеціальності ПТМ

На інженерно-економічному факультеті робота навчально-виховної комісії проводиться відповідно до плану роботи НВК, який розроблено відповідно до рекомендацій Ради по виховній роботі ДДМА.

Робота навчально-виховної комісії кафедри ПТМ проводиться разом з кураторами груп, ведучими викладачами та керівництвом кафедри.

На початку навчального року проводяться засідання НВК факультету, на яких розглядаються студенти, що мають заборгованості з минулого навчального року, розглядається положення справ кожного окремого студента, проводяться бесіди з батьками. За результатами бесіди студентам пропонують ліквідувати заборгованості у встановлений строк. Студентам, які не встигають погасити заборгованості у зазначений строк пропонується повторний курс на умовах самофінансування.

Систематично проводяться перевірки відвідувань занять студентами, що навчаються на повторному курсі.

Окрім виклику студентів на НВК спеціальності, як членами УВК, так і провідними спеціалістами та керівництвом кафедри проводяться індивідуальні бесіди з відстаючими студентами, та тими які не відвідують занять.

Також протягом навчального року розглядаються та проводяться наступні заходи:

  • узгодження графіків проведення викладачами додаткових занять, консультацій складений з урахуванням побажань студентів;
  • збори кураторів, на яких розглядався весь спектр питань відносно навчання студентів, пропусків занять, оплати за навчання й ін.

Основні причини викликів студентів на НВК:

  1. невиконання начального плану;
  2. невідвідування лекційний та лабораторних занять;
  3. повторний виклик, в разі нез’явлення на засідання НВК;
  4. повторний виклик, в разі невиконання в визначений термін рішення НВК кафедри.

Види покарань, що застосовуються:

  1. Догана по кафедрі;
  2. Догана по факультету;
  3. Одноразове попередження;
  4. Повторне попередження;
  5. Виклик на засідання НВК факультету;
  6. Передача до деканату службової записки з проханням відрахувати.

Научная работа ПТМ

Характеристика наукової діяльності викладачів випускаючої кафедри підйомно-транспортних машин ім. професора Коха П.І.

На кафедрі підйомно-транспортних машин працює Північно-донбаське відділення Підйомно-транспортної академії наук України (ПТАНУ), членами якої є викладачі кафедри: доцент Дорохов М.Ю., доцент Крупко В.Г., доцент Крупко І.В., доцент Гавриш П.А., а також провідні фахівці виробничих підприємств регіону: Антонов Б.В. – Головний механік ПраТ НКМЗ, Шатровський Є.Л. – зам. головного конструктора, к.т.н. Калашников О.Ю. та Соловей Ю.Б. – керівники конструкторських бюро ПраТ НКМЗ, Придворов В.А. – голова правління ЗАТ СМЗ м. Слов’янськ, Бєлік В.М. – Генеральний директор ЗАТ ДМЗ м. Дружківка та ін.

До видання науково-технічного журналу «Підйомні споруди» м. Одеса залучено доцента к.т.н. Крупко В.Г.

Кафедра ПТМ є членом асоціації «Підйомні споруди» м. Одеса і бере активну участь у міжнародних конференціях, симпозіумах та семінарах. Співробітники кафедри за останні 5 років опублікували 6 монографій, 3 підручники, більш 20 наукових статей у спеціалізованих виданнях.

У 2018 році захистили докторські дисертації співробітники кафедри Бережна О.В. і Гавриш П.А. У 2019 році захистила кандидатську дисертацію Дзержинська О.В.

Кафедра має високі результати роботи з обдарованою студентською молоддю. В 2014-2018 роках студенти кафедри отримували дипломи всеукраїнських олімпіад (Харківський національний автомобільно-дорожній університет) I - II місця, III- місця у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Транспорт» за спеціальністю «Машини для земляних, дорожніх і лісотехнічних робіт».

Опубліковані наукові статті зі студентами на німецькою та англійською у фахових виданнях України та іноземних виданнях:

Мюнхен, Германія (Vela-Verlag, Waldkraiburg – Munich – Germany European Science and Technology);

HERALD of the Donbass State Engineering Academy