ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Щоденник Кубка України з програмування
1.jpg

Липнева спека та канікули не завадили нашим кращим програмістам взяти участь у сьомому етапі Куб...

Четвер, 18 липня 2024
Як вберегтися від спеки
2.jpg

Цьогорічне літо б’є усі температурні рекорди. До таких високих температур, ще й у періоди відклю...

Середа, 17 липня 2024
16 липня 1990 року в Україні було прийнято Декларацію про державний суверенітет
1.jpg

Вона є одним із найважливіших документів за всю історію нашої державності, ухвалення якого стало...

Вівторок, 16 липня 2024
З ДНЕМ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ!
1.jpg

Цього року Україна втретє відзначає День Української Державності, встановлений Указом Президента...

Понеділок, 15 липня 2024
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ ГЕРОЯМ УКРАЇНИ
1.jpg

Сержант Дмитро Семенов, позивний Семен, загинув 28 жовтня 2023 року біля селища Курдюмівка на До...

П'ятниця, 12 липня 2024

Вишам рекомендовано перейти в аудиторний формат роботи

2.jpg

Міністерство освіти і науки рекомендує закладам вищої і фахової передвищої освіти максимально перейти до здійснення освітнього процесу в аудиторному форматі з 1 вересня.

Відповідна рекомендація відомства спрямована на адреси керівників закладів освіти.

Поновлення звичайної роботи стосуватиметься закладів освіти, які не розміщені на територіях, що знаходяться в зонах бойових дій, а також в зонах досяжності вогню ворожих РСЗВ, систем типу С-300 тощо.

Водночас у МОН зазначають, що відповідно до встановлених законодавством принципів автономії і самоврядування коледжі, академії та університети можуть самостійно визначати організаційну і безпекову модель провадження освітнього процесу.

Разом з тим, у Міносвіти підкреслюють, що вимушений перехід закладів освіти на провадження освітнього процесу в дистанційному форматі призвело до зниження якості освіти, пов'язаного з відсутністю ефективного зворотного зв'язку, великим обсягом домашніх завдань, технічними проблемами, недостатнім забезпеченням комп'ютерною технікою, браком спілкування тощо.

«Міністерство повною мірою усвідомлює виклики, які стоять перед закладами у зв'язку з поновленням навчання в аудиторному форматі, тому першочерговим завданням для освітніх закладів є реалізація безпекової складової освітнього процесу», – наголосили у МОН.