
Профспілка працівників освіти і науки просить Міністерство освіти і науки врахувати пропозиції п...
Вівторок, 25 лютого 2025Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Міністерство освіти і науки вкотре наголошує на необхідності застосування державної мови в робочий час науково-педагогічними, педагогічними та іншими працівниками закладів освіти.
Відповідний лист від МОН надійшов і на адресу Донбаської державної машинобудівної академії.
У відомстві наголошують, що державна мова має використовуватися в рамках освітнього процесу та під час проведення навчальних занять, окрім занять, які викладаються іноземними мовами або мовами корінних народів і національних меншин.
Також українська має використовуватися у спілкуванні викладачів, науковців, співробітників Академії як зі здобувачами освіти, так і між собою.
Окрім того, у МОН зазначають, що освітяни мають виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів, національних, історичних та культурних цінностей України.
Нещодавно ми писали, чому так важливо повернути нашу рідну мову не тільки в робочий процес, а й в особисте спілкування. Бо зараз, під час війни, мова ой як на часі.
До речі, мовні питання в інших країнах вирішуються радикальними методами. Для прикладу, у Латвії цього року почнуть депортувати російськомовних жителів, які не склали тест на знання латиської мови. А для тих, хто пообіцяв вивчити латиську, організували курси з подальшим іспитом. Тож Латвія заздалегідь потурбувалася, щоб у росії не було приводу «защищать рускоязичноє насєлєніє».