ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

90 років з дня народження поета Василя Симоненка
1.jpg

8 січня 1935 року в селі Біївці Лубенського району на Полтавщині народився поет, один із найяскр...

Середа, 08 січня 2025
МОН має дедлайн створення конкурентної мережі вишів
1.jpeg

Міністерство освіти і науки України має конкретний дедлайн створення конкурентної мережі закладі...

Вівторок, 07 січня 2025
Вітаємо ювілярку!
uvil.jpg

Ректорат, профком і медіагрупа «Академія» щиро вітають ювілярку грудня 2024 року:

П'ятниця, 03 січня 2025
Рада студентського самоврядування ДДМА вітає з Новим роком!
1.jpg

Бажаємо великій родині Донбаської державної машинобудівної академії надихатися на здійснення мрі...

Вівторок, 31 грудня 2024
Студентське самоврядування ДДМА отримало подяку за розвиток молодіжного волонтерського руху
1.jpg

Рада студентського самоврядування Донбаської державної машинобудівної академії отримала подяку з...

Понеділок, 30 грудня 2024

Let's Rock'EN'Roll!

b_300_0_16777215_00_images_ddma_news_news_11_13_en.jpg

Суббота, 16 ноября, началась для некоторых студентов ДГМА не как обычно – ведь в этот день их ожидал захватывающий городской пешеходный квест под названием Let's Rock'EN'Roll, проводимый в честь Дня студента. В игре приняли участие 7 команд.

В квесте нужно было пройти 18 уровней. На каждом уровне есть загадка, связанная с некоторой локацией в городе – улицей, домом или даже просто приметным местом. Если место определено правильно, то в его окрестностях можно найти специальный код, после ввода которого происходит переход на следующий уровень. В ходе прохождения уровня выдаются подсказки, отображаемые после старта уровня. Цель игры – последовательно пройти все уровни за меньшее количество времени.

На первый взгляд, все не так уж и сложно, если бы не каверзность загадок, придуманных организаторами. Необходимо было не только знание города, но и общая эрудированность. Часто приходилось пользоваться не столько знаниями, сколько интуицией и наблюдательностью. И да, спортивную подготовку тоже никто не отменял – бегать приходилось практически всю игру! Для людей со слабой выносливостью такая игра стала серьезным испытанием.

Квест длился чуть более трех часов. Большие дистанции пройдены, множество загадок решено – и то, и другое полезно. А победителями игры стали Алена Ястржембская, Катя Ященко и Даниил Шевченко, представляющие команду с ярко выраженным названием «Академическое быдло». Они смогли разгадать все загадки и достичь финальной точки за 2 часа и 2 минуты.