Шановні викладачі, співробітники, здобувачі освіти і слухачі підготовчих курсів ДДМА!
Середа, 25 грудня 2024Ученість — солодкий плід гіркого коріння.
Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів
Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.
Важлива не кількість знань, а якість їх.
Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.
Бич людини - це уявлюване знання.
Знання - сила.
Знання - знаряддя, а не ціль.
Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.
Alexander V Perig DSEA, Kramatorsk, Ukraine is Adv Ed Memb of Acta
Пiдвищення педагогiчної майстерностi - Перiг Олександр - ЗНТУ - 2020
Пiдвищення педагогiчної майстерностi - Перiг Олександр - тренiнг_Online_Грецiя - 2020
Пiдвищення педагогiчної майстерностi - Сагайда Павло - тренiнг_Online_Грецiя - 2020
П_двищення педагог_чної майстерност_ - Субот_н Олег - ДонОЦТК-1 - 2020
П_двищення педагог_чної майстерност_ - Субот_н Олег - ДонОЦТК-2 - 2020
Сертифiкат Festo - Люта Анастасiя - Київ_Україна - 2019
Сертифiкат Sicorsky Challenge - Люта Анастасiя - НТУ_КП_ - 2019
Сертифiкат Tempus - Сагайда Павло - Бельгiя_СКВ - 2015
Сертифiкат Tempus - Сагайда Павло - Нiмеччина_Iльменау - 2015
Сертифiкат Tempus - Сагайда Павло - Словакiя_Нiтра - 2016
Сертифiкат Tempus - Суботiн Олег - Нiмеччина__Iльменау - 2015
Сертифiкат Tempus - Суботiн Олег - Словакiя_Нiтра - 2014
Сертифiкат Tempus - Суботiн Олег - Словакiя_Нiтра - 2016
Сертифiкат Шнайдер - Разживiн Олексiй - Краматорськ_Україна - 2020
Сертифiкат Шнайдер - Суботiн Олег - Краматорськ_Україна - 2020
Сертифікат Editorial Board Member Періг Олександр 2021
Сертифікати ПК Костіков Суботін Разживін Періг Руденко ІПММ 2021
Наказ ДДМА Підвищення кваліфікації (стажування) в ЧНУ
Підвищення педмайстерності ЧНУ 2021
Керівники:к.т.н., доц. Люта А.В. .
В цьому гуртку студент може спробувати себе в якості саунд продюсера, який налаштовує цифрові сигнали доріжок музичних інструментів, що прописані наживо чи програмно:
- знайомляться з основними етапами зведення музичного треку;
- вивчають основні проблеми, які потрібно вирішити для того, щоб інструменти звучали в міксі чисто, не заважали один одному і не глушили;
- навчаються працювати з частотними характеристиками музичних доріжок (різних музичних інструментів);
- навчаються налаштовувати частотні діапазони звучання аудіо доріжок;
- навчаються виявляти та видаляти резонансні частоти цифрових сигналів;
- навчаються вирішувати частотні конфлікти за допомогою технології сайдчейн (динамічна еквалізація);
- навчаються робити автоматизацію налаштування цифрових сигналів аудіодоріжок;
- навчаються робити зведення та майстерінг аудіотреку.
Вирішення частотних конфліктів за допомогою технології сайдчейн (динамічна частотна еквалізація)
В роботі гуртка приймали участь магістранти Криворучек Віталій Вікторович, Горбачов Олександр Сергійович. Зарезультатами роботи плануються наукові статті.
Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В.
Науковий студентський гурток з комп’ютерної обробки наукових досліджень знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до аналізу та обробки експериментально-теоретичних результатів сучасних наукових досліджень.
В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:
֍ Галан Ігор Сергійович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57195631868
֍ Матвєєв Іван Анатолійович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55816712900
֍ Романко Сергій Миколайович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56460232100
Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з комп’ютерної обробки наукових досліджень:
֍ [Стаття DOI:10.5937/FMET1904851P; WOSUID:WOS:000476644100023]
Perig, A. V., & Matveyev, I. A. [Матвєєв Іван Анатолійович] (2019). FEM-Based Deformation Regression Analysis of ECAE Strains [Заснований на методі скінченних елементів регресійний аналіз деформацій при рівноканальній кутовій екструзії]. FME Transactions, 47(4), 851–855. Retrieved from https://doi.org/10.5937/fmet1904851P [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85070237770&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI: 10.22226/2410-3535-2017-3-209-217; WOSUID: WOS:000410950000001]
Perig, A. V., & Galan, I. S. (2017). The experimental verification of the known flow line models describing local flow during ECAE (ECAP) [Експериментальна верифікація відомих моделей ліній току, які описують локальну течію при рівноканальній кутовій екструзії (рівноканальному кутовому пресуванні)]. Letters on Materials-Pis Ma O Materialakh, 7(3), 209–217. Retrieved from https://doi.org/10.22226/2410-3535-2017-3-209-217 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85029349259&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI: 10.1080/10426914.2013.832299;
WOSUID: WOS:000346828700014]
Perig, A. V., Tarasov, A. F., Zhbankov, I. G., & Romanko, S. N. [Романко Сергій Миколайович] (2015). Effect of 2θ-Punch Shape on Material Waste during ECAE through a 2θ-Die [Вплив форми 2θ-пуансону на втрати матеріалу упродовж рівноканальної кутової екструзії (рівноканального кутового пресування) через 2θ-штамп]. Materials and Manufacturing Processes, 30(2), 222–231. Retrieved from https://doi.org/10.1080/10426914.2013.832299 [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded); Impact Factor 2020: 3.046].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84919725862&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.1080/10426914.2013.792417;
WOSUID: WOS:000327841200010]
Perig, A. V., Zhbankov, I. G., Matveyev, I. A. [Матвєєв Іван Анатолійович], & Palamarchuk, V. A. (2013). Shape Effect of Angular Die External Wall on Strain Unevenness during Equal Channel Angular Extrusion [Вплив форми зовнішньої стінки кутового штампу на нерівномірність деформацій упродовж рівноканальної кутової екструзії]. Materials and Manufacturing Processes, 28(8), 916–922. Retrieved from https://doi.org/10.1080/10426914.2013.792417 [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded); Impact Factor 2020: 3.046].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84881275765&origin=resultslist
Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В.
Науковий студентський гурток з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до формулювання, розв’язання та інформаційно-автоматизаційного аналізу задач акаузального кіберфізичного моделювання інформаційних потоків у керованих дидактичних процесах соціально-освітньої динаміки
В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:
Кайкацішвілі Олександр Гурамович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283
Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації:
֍ [Стаття DOI:10.3233/WOR-193054; WOSUID: WOS:000509412200002]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [SSCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index); Impact Factor 2020: 1.132].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764; WOSUID: WOS:000453622300012]
Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. Retrieved from https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist
Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В., к.ф.-м.н., доц. Костіков О.А.
Науковий студентський гурток з керованої кранової динаміки знайомить студентів кафедри АВП з практичними застосуваннями обчислювальних можливостей сучасного відкритого та безкоштовного програмного забезпечення {Wolfram Language через Wolfram Cloud Basic & Wolfram|Alpha; SageMath; SciLab; GNU Octave; OpenModelica; JModelica.org; LibreOffice Calc; Python; C++; Maxima; GNU R; Giac/Xcas тощо} до формулювання, розв’язання та інформаційно-автоматизаційного аналізу задач акаузального кіберфізичного моделювання процесів і систем керованої кранової динаміки та логістики.
В роботі гуртка приймали участь наступні студенти кафедри АВП:
֍ Лозун Руслан Романович:
https://publons.com/researcher/2021611/ruslan-r-lozun/
https://publons.com/researcher/S-7128-2017/
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57192890862
֍ Ларічкін Олексій Вікторович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57209615014
֍ Дериглазов Олександр Іванович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56018775400
Рецензовані міжнародні публікації наукового студентського гуртка з керованої кранової динаміки:
֍ [Стаття DOI:10.1155/2014/451804; WOSUID: WOS:000330438100001] Perig, A. V., Stadnik, A. N., & Deriglazov, A. I. [Дериглазов Олександр Іванович] (2014). Spherical Pendulum Small Oscillations for Slewing Crane Motion [Малі осциляції сферичного маятника при поворотному русі крану]. Scientific World Journal, 2014, Article number 451804, 1–10. doi:10.1155/2014/451804. Retrieved from https://doi.org/10.1155/2014/451804 [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded)]
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84893179778&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.1155/2014/203709; WOSUID: WOS:000340467200001] Perig, A. V., Stadnik, A. N., Deriglazov, A. I. [Дериглазов Олександр Іванович], & Podlesny, S. V. (2014). 3 DOF Spherical Pendulum Oscillations with a Uniform Slewing Pivot Center and a Small Angle Assumption [Осциляції сферичного маятника з трьома ступенями свободи з рівномірно обертовою точкою підвісу та з припущенням малого кута]. Shock and Vibration, 2014, Article number 203709, 1–32. doi:10.1155/2014/203709. [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded); Impact Factor 2020: 1.628]
Retrieved from https://doi.org/10.1155/2014/203709
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84928722437&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.1177/0306419016669033] Kostikov, A. A., Perig, A. V., & Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович] (2017). Simulation-assisted teaching of graduate students in transport: A case study of the application of acausal freeware JModelica.org to solution of Sakawa’s open-loop optimal control problem for payload motion during crane boom rotation [Навчання студентів-старшокурсників транспортних спеціальностей із використанням комп’ютерного моделювання: Окремий випадок застосування акаузального безкоштовного програмного забезпечення JModelica.org до розв’язання задачі Сакави з оптимального позиційного управління рухом вантажу упродовж обертання стріли крану без зворотнього зв’язку із розімкненим ланцюгом впливу]. International Journal of Mechanical Engineering Education, 45(1), 3–27. Retrieved from https://doi.org/10.1177/0306419016669033
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85008708369&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.1007/S40430-016-0554-2; WOSUID: WOS:000394173100008]
Kostikov, A. A., Perig, A. V., Mikhieienko, D. Y., & Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович] (2017). Numerical JModelica.org-based approach to a simulation of Coriolis effects on guided boom-driven payload swaying during non-uniform rotary crane boom slewing [Чисельний підхід, заснований на застосуванні JModelica.org до моделювання ефектів Коріоліса на кероване розгойдування вантажу, спричинене нерівномірним обертанням стріли крану]. Journal of the Brazilian Society of Mechanical Sciences and Engineering, 39(3), 737–756. https://doi.org/10.1007/s40430-016-0554-2 [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded); Impact Factor 2020: 1.755].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85011827225&origin=resultslist
֍ [Стаття DOI:10.33407/ITLT.V62I6.1926; WOSUID: WOS:000419751900012]
Perig, A. V., Kostikov, A. A., Skyrtach, V. M., Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович], & Stadnik, A. N. (2017). Application of JModelica.org to Teaching the Fundamentals of Dynamics of Foucault Pendulum-Like Guided Systems to Engineering Students [Застосування JModelica.org для навчання студентів технічних вишів основам динаміки Фуко-подібних керованих систем]. Information Technologies and Learning Tools, 62(6), 151–178. https://doi.org/10.33407/itlt.v62i6.1926 [ESCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
֍ [Стаття DOI:10.5937/FMET1903464K; WOSUID: WOS:000465592100009]
Kostikov, A. A., Perig, A. V., Larichkin, O. V. [Ларічкін Олексій Вікторович], Stadnik, A. N., & Gribkov, E. P. (2019). Research Into Payload Swaying Reduction Through Cable Length Manipulation During Boom Crane Motion [Дослідження зменшення розгойдування вантажу шляхом зміни довжини тросу упродовж руху стріли крану]. FME Transactions, 47(3), 464–476. https://doi.org/10.5937/fmet1903464K [ESCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85068267846&origin=resultslist
Керівники: к.т.н., доц. Суботін О. В.
Під керівництвом доцента кафедри АВП, к.т.н. Суботіна О.В. ведеться гурткова робота зі школярами міста та студентами кафедри АВП спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» та 151 «Автоматизація та КІТ».
З 2019 року розроблена та втілюється освітня (навчальна) програма з позашкільної роботи «Цифрові технології в туристсько-краєзнавчій роботі» вищого рівня навчання (Наказ директора департаменту освіти і науки Донецької обласної адміністрації №312/163-19-02 від 05.09.2019 р.).
Мета програми полягає в формуванні відповідних компетентностей особистості засобами інформаційних технологій та робототехніки та застосування їх в туристсько-краєзнавчій роботі.
Навчальна програма реалізується у гуртку історико-краєзнавчого напрямку інформаційно-технічного профілю. Програма спрямована на залучення вихованців до сучасних технологій конструювання, програмування та використання роботизованих пристроїв (навчальні конструктори MakeblockUltimateRobotKit 2.0).
Передбачається два пов’язані напрями – робототехніка та інформаційні технології (ІТ). Основні знання та навички, що мають бути сформовані у вихованців, що працюють за програмою:
1. Конструювання мехатронних систем (МТС). Передбачається розробка фізичної моделі автоматизованої технічної системи (АТС), яка включає шасі, електронні компоненти, сенсори, виконавчі механізми тощо. Спочатку передбачається збірка робота за шаблоном (коробочна версія, конструктор), а далі – розробка АТС за індивідуальним проектом із використанням набору додаткових елементів, іншого конструктору або індивідуальних моделей.
2. Програмування МТС та/або АТС. Передбачається алгоритмізація процесу керування фізичною моделлю робота, програмування (графічне, з застосуванням базових мов програмування), а потім – програмування мікроконтролерівна «Ардуіно».
3. Оформлення проекту (роботи). Передбачається підготовка презентації з застосуванням як текстового, фото-, відеоматеріаліу, так і демонстрація фізичної моделі АТС. Для чого формуються навички застосування інструментів МS Office та графічних редакторів, а також монтування фото-, відео матеріалу.
Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:
пізнавальна – оволодіння основними поняттями робототехніки, технічного конструювання роботів, написання керуючих комп'ютерних програм;
практична – закріплення та поглиблення вмінь і навичок конструювання роботів з використанням відповідних матеріалів й інструментів; удосконалення умінь і навичок програмування в галузі робототехніки та застосування їх в туристсько-краєзнавчій роботі;
творча – розвиток образного, технічного мислення, проектування та створення власних комп'ютерних програм та програм керування діючими моделями роботів, розвиток пізнавальної активності, стійкого інтересу до робототехніки;
інформаційно-комунікаційна – впевнене і відповідне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки та обміну інформацією під час проектування роботів або індивідуальних МТС та АТС; розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо);
соціальна – створення умов для самореалізації, соціальної адаптації дітей, виховання культури праці, дисципліни, точності й акуратності, вміння працювати в команді.
Керівники: к.т.н., доц. Жартовський О. В., ст. викл. Донченко Є. І.
Постійно діючий студентський науковий гурток, забезпечує спадкоємність і безперервність навчання студентів науково-дослідної діяльності, сприяє ранньому вибору наукового напрямку, сприяє підвищенню рівня наукової підготовки студентів, виробітку наукових навичок і вмінь.
У гуртку створюються умови для формування творчо активної особистості відповідно до її потреби і здатності. Всесторонньо допомагаючи студентам у самостійному науковому пошуку, організаційно, технічно й практично забезпечуються їхні наукові праці, а саме можливості по реалізації у мікроконтролерних системах контролю і керування.
Робота в науковому студентському кружку є запорукою високої якості професійної й етичної підготовки молодих учених і фахівців.
У результаті навчання в постійно діючому студентському науковому гуртку у студентів:
- розвиваються здатності до абстрактного мислення, синтезу нових ідей, до пошуку, обробки й аналізу інформації з різних джерел, математичному й логічному мисленню, розробці й дослідженню математичних моделей систем, об'єктів, процесів або явищ із використанням інформаційних технологій і ЕОМ;
- розвивається кооперація з іншими студентами й науковим керівником у процесі обговорення проблемних питань, пов'язаних з розробкой мікроконтролерних систем, а так само прищеплюється здатність розділяти цінності колективної й наукової етики;
- розвивається вміння самостійно аналізувати й оцінювати підходи до розробки мікроконтролерних систем, вибирати найбільш раціональні з них, а також контролювати результати власних зусиль у навчальному або науковому процесі.
- розвивається вміння практично реалізовувати розробки у вигляді експериментальних зразків установок на базі вбудованих мікроконтролерів.
За час роботи гуртка було реалізовано багато науково-технічних проектів. Деякі з них пройшли шлях від саморобних прототипів до промислової реалізації.
Так, наприклад, проект системи контролю просапних культур «Мрія-2» народився і отримав практичне використання саме у гуртку.
За допомогою метода лазерно-утюжної технології у гуртку був уперше виготовлений прототип: двостороння плата мікроконтролерного пристрою “Мрія-2.”
Після перевіркі роботоздатності проекту, послідуюча система мікроконтролерного пристрою “Мрія-2” була виготовлена вже фабрічним чином. Деталі були встановлені за допомогою паяльної пасти.
Спеціально для установки плати “Мрія-2” у типовому корпусі прорізані отвори та пази.
Монтаж плати у корпусі виконувався за допомогою гвинтів.
Нарешті тестовий запуск. Мікроконтролерна система “Мрія-2” екран тестування.
Мікроконтролерна система “Мрія-2” в готовому вигляді
XLІІІ НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, магістрантів і студентів 12–23 квітня 2021 року.
Початок роботи секції «Автоматизація виробничих процесів» у четвер 15.04.2021 з 9:00.
Через карантинні заходи конференція буде проводитися у вигляді відеоконференцій.
Посилання на відеоконференцію.
Ідентифікатор конференції: 293 980 3718
Код доступу: 123456
Результати анкетування здобувачів вищої освіти стосовно складових функціонування освітнього середовища та аспектів якості освітнього процесу в Донбаській державній машинобудівній академії.
Онлайн-опитування здобувачів вищої освіти проводилось анонімно відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 11. 05.2020 р. – 15.05.2020 р. Результати онлайн-опитування доступні в документі:
Результати анкетування КI бакалаврів - Анкета_№2 - травень 2020
Онлайн-опитування здобувачів вищої освіти проводилось анонімно відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 30.11.2020 р. – 07.12.2021 р. Результати онлайн-опитування доступні в документі:
Результати анкетування АВП проф магістр листопад 2020
Онлайн-опитування здобувачів вищої освіти проводилось анонімно відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 07.12.2020 р. – 14.12.2021 р. Результати онлайн-опитування доступні в документі:
Результати анкетування АВП магістр грудень 2020
Результати анкетування АВП проф. магістр грудень 2020
Онлайн-опитування здобувачів вищої освіти проводилось анонімно відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 21.01.2021 р. – 01.02.2021 р. Результати онлайн-опитування доступні в документі:
Результати анкетування АВП магістр січень 2021
Онлайн-опитування здобувачів вищої освіти проводилось анонімно відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 12.04.2021 р. – 19.04.2021 р. Результати онлайн-опитування доступні в документі:
Результати анкетування АВП проф. магістр квітень 2021
Графік захисту кваліфікаційних робіт магістрів за спеціальностями 151 та 123:
– спеціальність 151 - 15.12.2020 р. та 17.12.2020 р. з 10:00 в аудиторії 2313;
– спеціальність 123 - 17.12.2020 р. з 13:00 в аудиторії 2313.
В рамках заходів з удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, відстеження динаміки показників якості вищої освіти для прийняття відповідних управлінських рішень в ДДМА відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 21 січня по 1 лютого 2021 року проводитиметься анонімне онлайн-опитування здобувачів вищої освіти всіх рівнів в межах всіх ліцензованих спеціальностей та освітніх програм академії.
Посилання на онлайн-опитування доступне в документі:
Анкетування здобувачів січень 2021
В рамках заходів з удосконалення та покращення якості підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів, відстеження динаміки показників якості вищої освіти для прийняття відповідних управлінських рішень в ДДМА відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в період з 5 лютого до 15 лютого 2021 року проводитиметься онлайн-опитування здобувачів вищої освіти третього рівня (аспірантів) в межах всіх ліцензованих спеціальностей та освітніх програм академії.
Онлайн-опитування доступне за наступним посиланням:
Анкетування аспірантів лютий 2021
Проходження онлайн-курсу із основ кібергігієни «Базові правила безпеки у цифровому середовищі»
17 травня 2022 р. для студентів 122, 123 та 151 спеціальностей відбулася відеоконференція, присвячена обговоренню навчального онлайн-курсу із основ кібергігієни «Базові правила безпеки у цифровому середовищі». Організаторами конференції виступили: координатор проекту – Ірина Гетьман та провідний лектор Світлана Малигіна.
Під час обговорення студенти поділились своїми відгуками стосовно проходження курсу:
Стєкольніков Віталій: «Курс допомагає пригадати базові правила кібербезпеки та нагадує про те, що небезпека у цифровому просторі може надходити навіть від на перший погляд безневинних речей».
Мурат Віктор: «Курс мені сподобався, подача зацікавлює, подавати інформацію на основі життєвих прикладів – це ефективно, однозначно лайк. Але, як на мене, дуже вже очевидні речі проговорюють».
Кожен студент, хто пройшов цей онлайн-курс, отримав сертифікат, що був визначений як елемент неформальної освіти та додаткові бали в рамках окремих дисциплін. Бажаємо нашим студентам подальших успіхів, відвідування й надалі корисних доступних курсів із вдосконалення цифрових навичок та захисту інформації.
Студентський науковий гурток із опрацювання частотних характеристик аудіодоріжок музичних інструментів.
Керівник - к.т.н., доц. Люта А.В.
В цьому гуртку студент може спробувати себе в якості саунд продюсера, який налаштовує цифрові сигнали доріжок музичних інструментів, що прописані наживо чи програмно:
- знайомляться з основними етапами зведення музичного треку;
- вивчають основні проблеми, які потрібно вирішити для того, щоб інструменти звучали в міксі чисто, не заважали один одному і не глушили;
- навчаються працювати з частотними характеристиками музичних доріжок (різних музичних інструментів);
- навчаються налаштовувати частотні діапазони звучання аудіо доріжок;
- навчаються виявляти та видаляти резонансні частоти цифрових сигналів;
- навчаються вирішувати частотні конфлікти за допомогою технології сайдчейн (динамічна еквалізація);
- навчаються робити автоматизацію налаштування цифрових сигналів аудіодоріжок;
- навчаються робити зведення та майстерінг аудіотреку.
Вирішення частотних конфліктів за допомогою технології сайдчейн
(динамічна частотна еквалізація)
«Центр автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій» створено на базі кафедри АВП як структурний підрозділ ДДМА. Центр створений з метою освоєння і відпрацювання новітніх технологій в області автоматизації та комп'ютерно-інтегрованого управління та впровадження їх як у виробництво, так і в навчальний процес. Для реалізації поставленої мети Центр налагоджує співпрацю з фірмами-виробниками сучасної мікропроцесорної техніки.
Укладено договір про науково-технічне співробітництво: між ДДМА і НВЦ "Спецсистеми" (м. Витебск, Білорусь), за яким нам передана комп'ютерно-інтегрована багатофункціональна інформаційно-вимірювальна система "ІСТОК-ТМ" та відповідний програмний додаток.
Укладено договір з київською фірмою "Росток-Спаркс", яка передала кафедрі моноблочний мікроконтролер РК5120 і засоби програмування для вирішення широкого спектра завдань автоматизації машинобудування.
Укладено угоду про науково-технічне співробітництво з австрійською фірмою "B&R", що спеціалізується в області автоматизації виробництва, за яким кафедрі передано обладнання для навчання студентів: серводвігателі- 3 шт., сервоприводи - 3 шт., модуль позиціонування, перепрограмовані логічні контролери - PLC B & R2003 - 2шт, PLC B & R2005 -1 шт., інтерфейсний модуль - 1 шт, панель оператора PP41 - 1 шт., програмний продукт Automation Studio.
Укладено договір з Інститутом лінгвістики та інформаційних технологій (м. Київ) про науково-технічне співробітництво в області автоматизованих систем проектування і навчання.
Укладено договір з МЗТА на підставі якого кафедрі передано три стенду управління клімат-контролем в приміщенні на базі програмно-технічного комплексу КОНТАР КМ800.
Підготовка студентів проводиться з урахуванням новітніх досягнень в області автоматизованого управління в рамках тісної взаємодії кафедри з підприємствами регіону, на які розподіляються випускники, а також з провідними європейськими виробниками засобів автоматизації.
Обладнання «Центр автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій
Під керівництвом доцента кафедри АВП Сердюка О.О. і доцента Разживін О.В. студенти вивчають системи автоматизації провідних світових фірми Schneider Electric (Франція), SIEMENS (Німеччина). Розроблено навчальні посібники для конфігурації засобів автоматизації SIMATIC і SINAMICS та програмування контролерів на мовах STEP7. Розроблені методичні рекомендації для проектування систем приводів верстатів з ЧПУ SINUMERIK за допомогою програми SIEMENS SIZER.
Під керівництвом професора кафедри АВП Панкратова А. І. та асистента Залятова А.Ф. розроблені лабораторні стенди на базі продукції фірми «LENZE» (Німеччина). Ця фірма є одним зі світових лідерів з виробництва електродвигунів і мотор-редукторів. На кафедрі створені лабораторні стенди на базі частотного перетворювача з векторним законом регулювання Lenze 8200 Vector, а також сервоприводу Lenze v9300 Servo. Дані стенди дозволяють досліджувати динамічні характеристики електроприводу. Студенти виконують конфігурація параметрів для різних режимів роботи приводу.
Доцент Макшанцев В. Г. встановив і підтримує співпрацю з рядом провідних фірм-виробників систем автоматизації. Вони підтримують кафедру своїм обладнанням:
1) навчальний стенд комп'ютерно-інтегрованого управління роботизованим технологічним комплексом на базі PLC SIMATIC S7-300 (фірма SIEMENS, Німеччина);
2) навчальний стенд автоматичної системи позиціонування (фірма B&R, Австрія). Він включає в себе перепрограмувальний логічний контроллерB & R2005, серводвігателі 8MSA2L.R0-K5- 3 шт, сервоприводи ACOPOS - 3 шт., Модуль позиціонування 3NC157.60-1-1 шт., Програмний продукт Automation Studio;
3) навчальний стенд для програмування задач візуалізації і управління за допомогою панелі оператора Power Panel PP41 (фірма B&R, Австрія);
4) електропневматичний стенд з набором елементів (фірма FESTO Німеччина) програмний продукт FluidSIM.
5) програмно-технічний комплекс «КОНТАР КМ800», призначений для комп'ютерно-інтегрованого управління клімат-контролем в приміщенні. Він включають в себе контролери МС8, МС5 МR8, а також програмне забезпечення Kongraf, Console, КОНТАР-SCADA.
6) під керівництвом доцента Макшанцева В.Г.за участю студентів Коваленко Вадима і Решетняка Сергія розроблений роботизований технологічний комплекс на базі промислового робота МП-9С і системи управління на базі контролера ArduinoMEGA2560.
Під керівництвом доцента кафедри АВП професора Лебедя В.Т. спільно зі студентом Миколою Ананьєвим розроблена експериментальна установка автоматизованого контролю роз'єднання сполучених поверхонь великовагового складеного вальцевального валка на базі апаратно-обчислювальної платформи Arduino.
Рисунок - Загальний вигляд експериментальної установки
Розроблена вимірювальна система складається з: апаратно-обчислювальної платформи Arduino; двох датчиків TCRT5000 (один датчик вимірює положення центру мас осі, а інший - бандажа); макетної плати; з'єднувальних шнурів.
Рисунок - вимірювальна система на базі Arduino UNO
Також розроблено АРМ експериментатора на базі персонального комп'ютера для отримання візуального відображення процесу експерименту, протоколювання і записи отриманих даних на мові Visual Basic.
Доцент кафедри Суботін О. В. розвиває співпрацю з ТОВ «ЕЛЕМЕР Україна» (м.Запоріжжя). Устаткування, яке випускається НВП «ЕЛЕМЕР» первинні і вторинні перетворювачі температури і тиску, що регулює обладнання, реєструючі прилади, метрологічне обладнання та виконавчі механізми, передано в безоплатну дослідну експлуатацію кафедрі, що дозволить створити ряд лабораторних стендів з дослідження метрологічних характеристик первинних перетворювачів тиску і температури, а також регулювання зазначених параметрів в заданому діапазоні. На кафедру передано сучасне обладнання для організації лабораторного практикуму а саме, інноваційні енергоефективні двигуни нового покоління серії W22.
Доцент Разживин О.В. встановив співпрацю з фірмою Schneider Electric (Франція), на якій пройшов стажування. Завдяки плідної співпраці кафедри з ТОВ «Шнейдер Електрик» Україна кафедра отримала наступне сучасне обладнання:
- частотний перетворювач ATV12 (0,37 кВт). Даний перетворювач застосований для регулювання швидкості обертання валка з бандажем в імітаційної моделі;
- частотний перетворювач ATV320 (7,5 кВт). Даний перетворювач буде застосований на лабораторній установці по дослідженню характеристик гідроприводу з об'ємним регулюванням.
- програмований логічній контролер Modicon M221. Контролер використовується для реалізації автоматизованих систем керування технологічними об’єктами. Базі даного ПЛК розроблено учбовий стенд керування системою світової сигналізації. У в 2020 році на базі даного ПЛК та панелі оператора Magelis почато реалізація автоматизованої системи управління промисловим роботом БРИГ-10Б з використанням мережевих технологій для його віддаленого керування
Старший викладач кафедри АВП Піщуліна Е.В. развівает співпрацю з українсько-естонським СП EPLAN CIS & BALTIC, який вирішує завдання планування і інжинірингу електротехнічних проектів. В рамках цього співробітництва кафедрі АПП переданий програмний продукт EPLAN Electric P8 на 14 робочих місць, що дозволяє автоматизувати всі етапи електротехнічного проектування систем автоматизації.
Доцент кафедри АВП Люта А.В. пройшла стажування на обладнанні фірми FESTO (Німеччина), отримала відповідний сертифікат і проводить заняття на електрогідравлічному стенді з набором елементів цієї фірми.
Створена лабораторія вбудованих мікроконтролерних систем. Цій науково-виробничий підрозділ, здатний вирішувати будь-які завдання малої автоматизації, починаючи від виготовлення зразків друкованих плат і закінчуючи програмуванням зібраних на їх основі мікроконтролерних систем. Лабораторія оснащена спеціальним обладнанням і програмним забезпеченням. Очолює лабораторію старший викладач Донченко Є.І., в роботі лабораторії беруть активну участь студенти старших курсів.
Студенти працюють на мікроконтролерних стендах STM32-PZ6806L, оснащених широким спектром комунікаційного обладнання.
Заснований на 32-розрядному мікроконтролері STM32F103ZET стенд дозволяє працювати з послідовними інтерфейсами CAN, RS232, RS485, які складають основу сучасних промислових телекомунікаційних пристроїв. Реалізована можливість підключення бездротових модулів: Wi-Fi і GSM, для реалізації геопозиционирования використовується модуль GPS. За допомогою мікросхеми ENC28J60, інтегрованої на платі стенду, вивчається робота з мережевим інтерфейсом ETHERNET. TFT дисплей дозволяє максимально спростити взаємодію стенду з оператором.
Створена лабораторна база дозволяє проводити проектування і дослідження систем управління на фізичних моделях і вивести навчальний процес на якісно новий рівень. Щорічно ряд студентів виконують курсові та дипломні проекти з елементами наукових досліджень
Однією з таких розробок є модернізація системи управління промислового робота «Електроніка НЦ ТМ-01» шляхом створення розподіленої системи управління роботом, виконана студентами Чаусовим С., Плугатаренко І. під керівництвом аспіранта Шишкіна А.В.
Ще одна цікава розробка. Студентом Кисіль А. створена модель фрезерного верстата з ЧПУ, що включає підставу, рухливий стіл, двигуни та електропривод, інструменти і пристосування, комп'ютер і програмне забезпечення: Він виконує операції: фрезерування, різання, свердління, гравірування і т.п.
У лабораторії мікроконтролерних систем студенти розробляють різні пристрої для побутових і промислових застосувань. Так, студентом Сергієм Решетняком був розроблений стенд для дослідження процесів заряду кислотних акумуляторів. Плата стенду була розроблена в програмному комплексі KiCad. Отримані в результаті проектування GERBER файли дозволяють виготовити друковану плату на стандартному промисловому обладнанні.
Результати вимірювань процесів заряду-розряду акумулятора протоколюються на ПК за допомогою інтерфейсу UART / USB.
Групою студентів створено інформаційно-вказівний табло типу «біжучий рядок».
Виконано роботи з проектування систем управління пневматичними, електромеханічними маніпуляторами промислових роботів, електроприводів на базі двигунів постійного струму, крокових двигунів, вимірювальних систем з передачею інформації на персональний комп'ютер по інтерфейсу USB. У розробки активно впроваджуються найсучасніші електронні компоненти світових лідерів виробництва комплектуючих для мікропроцесорних пристроїв.
Проектовані пристрої можуть бути оснащені алфавітно-цифровими і графічними екранами, системами орієнтації в просторі і геопозиционирования (мікромеханічні акселерометри, компас, гіроскопи, приймачі GPS), сенсорними кнопками, компонентами накопичення і перенесення інформації (SD-карти пам'яті, USB флеш-накопичувачі). Застосування найсучасніших мікроконтролерів з ядром ARM Cortex-M3 дозволяє створювати пристрої, оснащені інтерфейсами передачі даних: Ethernet MAC, інтерфейс USB пристрої / хосту / OTG, UART, CAN, SSP, SPI, I2C.
Розроблено систему контролю висіву насіння «Мрія-3», яка представляє собою монітор, встановлений в кабіні комбайна. Проліт насіння реєструється за допомогою датчиків висіву насіння. Інформація з дискретних датчиків по інтерфейсу RS-485 надходить в монітор. Монітор призначений для введення параметрів роботи, настройки параметрів системи (яскравості індикації, гучності і тональності сигналізації), збору і обробки сигналів від датчиків системи контролю, уявлення і вилучення з пам'яті накопиченої інформації про посіві, подачі повідомлення про виниклі порушення при висіві насіння. Положення комбайна визначається за допомогою антени ГЛОНАСС / GPS.
Ці та інші студентські розробки демонструються на виставках і конференціях, а також використовуються в якості навчальних стендів.
Важливо відзначити, що зазначена діяльність кафедри забезпечує високий рівень підготовки, що дозволяє випускникам отримати цікаву високооплачувану роботу і впевнено себе почувати в різних сферах діяльності.
Фірми - виробники охоче співпрацюють з Центром автоматизації і передають своє обладнання на пільгових умовах, так як на базі Центру створено постійно діючу виставку їх продукції і вся наша наукова і навчальна діяльність забезпечують популяризацію виробників сучасних засобів автоматизації.
Підприємства регіону також зацікавлені у співпраці з Центром автоматизації. Нашої промисловості необхідно освоєння світового виробничого досвіду і підвищення кваліфікації своїх фахівців в області автоматичного управління та комп'ютерно-інтегрованих технологій.
Формування «м’яких» комунікативних соціальних навичок та ефективний розвиток критичного мислення зацікавлених, мотивованих та амбіційних студентів кафедри АВП упродовж проектно-орієнтованої позааудиторної роботи починається в рамках процесу самостійного вибору студентами певного факультативного наукового гуртка упродовж доброзичливого та ініціативного обговорення зі студентами 123ї та 151ї спеціальностей існуючих цікавих задач комп’ютерних мереж та автоматизації, які мають нагальне практичне значення та є практично-розв’язуваними у передбачуваній часовій перспективі. Цілком природньо що серед усіх запрошених слухачів 123ї та 151ї спеціальностей знаходяться студенти кафедри АВП, які починають цікавитися запропонованою викладачем тематикою та у яких поступово виникає дослідницький інтерес до якісно сформульованої задачі комп’ютерної інженерії та/або автоматизації. Після ознайомлювальної співбесіди зацікавлені студенти кафедри АВП запрошуються до участі в позааудиторній роботі самостійно-обраного студентами наукового гуртка.
Ефективний розвиток «твердих» та «м’яких» соціальних навичок, а також критичного мислення студентів 123ї та 151ї спеціальностей безпосередньо реалізується у позааудиторному студентоцентричному процесі спільної наукової роботи на всіх етапах спільного виконання наукового проекту. Зокрема, при написанні критичного літературного огляду студент навчається критичному мисленню, тобто студент вчиться критично оцінювати відомі наукові результати, усвідомлюючи їх переваги та недоліки. Студент кафедри АВП також вчиться бачити принципову наукову новизну та вузькі місця в аналізованій роботі. Також при позааудиторній роботі студентського наукового гуртка розвиваються такі соціальні навички як творче, ініціативне та креативне мислення студентів 123ї та 151ї спеціальностей, які практично навчаються спостерігати, систематизувати, формулювати, формалізувати, обчислювати та узагальнювати інженерні дані в рамках висування та перевірки власних оригінальних та нестандартних науково-технічних ідей упродовж генерування нових знань, відсутніх у відомій періодичній та навчальній літературі. Досвід роботи над науковим проектом дозволяє навчити студентів роботі в команді коли вони розуміють зону своєї відповідальності і працюють на кінцевий результат.
НАУКОВІ ГУРТКИ КАФЕДРИ
1.Студентський науковий гурток напрямку використання вбудованих мікроконтролерів. Керівники: к.т.н., доц. Жартовський О. В., ст. викл. Донченко Є. І. (Наказ ректора Донбаської державної машинобудівної академії № 65 від 02.10.2019 р.)
2. Позашкільний та студентський гурток «Цифрові технології в туристсько-краєзнавчій роботі». Керівник: к.т.н., доц. Суботін О. В. ( Наказ директора департаменту освіти і науки Донецької обласної адміністрації № 312/163-19-02 від 05.09.2019 р.)
3.Студентський науковий гурток з керованої кранової динаміки. Керівники: к.т.н., доц. Періг О.В. та к.ф.-м.н., доц. Костіков О.А.
4. Студентський науковий гурток з дидактики викладання комп’ютерних мереж та автоматизації. Керівник: к.т.н., доц. Періг О. В.
5. Студентський науковий гурток з комп’ютерної обробки наукових досліджень. Керівник: к.т.н., доц. Періг О. В.
6. Студентський науковий гурток із опрацювання частотних характеристик аудіодоріжок музичних інструментів. Керівник: к.т.н., доц. Люта А. В.
1. За останні 4 роки магістри спец-ті 151 надрукували у співавторстві дві статті у міжнародних рецензованих наукометричних журналах, індексованих у Science Citation Index Expanded з Impact Factor JCR у WoS Core Collection:
1.1. [Стаття DOI:10.1007/S40430-016-0554-2] Kostikov, A. A., Perig, A. V., Mikhieienko, D. Y., & Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович] (2017). Numerical JModelica.org-based approach to a simulation of Coriolis effects on guided boom-driven payload swaying during non-uniform rotary crane boom slewing [Чисельний підхід, заснований на застосуванні JModelica.org до моделювання ефектів Коріоліса на кероване розгойдування вантажу, спричинене нерівномірним обертанням стріли крану]. Journal of the Brazilian Society of Mechanical Sciences and Engineering, 39(3), 737–756. https://doi.org/10.1007/s40430-016-0554-2 [SCIE WoS Core (Web of Science Core Collection - Science Citation Index Expanded); Impact Factor 2020: 1.755; WOSUID:WOS:000394173100008].
Стаття DOI:10.1007/S40430-016-0554-2 також проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85011827225&origin=resultslist
Лозун Руслан Романович:https://publons.com/researcher/2021611/ruslan-r-lozun/ ; https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57192890862
1.2. [Стаття DOI:10.3233/WOR-193054] Perig, A. V., Golodenko, N. N., Martynov, R. S., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2020). Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations [Освітнє дослідження соціально-економічної динаміки працевлаштування випускників університету: Інженерно-фізичний підхід до осциляцій на ринку праці, заснований на потрійній аналогії {економічних, електричних та гідравлічних осциляційних систем}]. Work-a Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 65(1), 3–29. doi:10.3233/wor-193054. Retrieved from https://doi.org/10.3233/WOR-193054 [SSCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Social Sciences Citation Index); Impact Factor 2020: 1.132; WOSUID:WOS:000509412200002].
Стаття DOI:10.3233/WOR-193054 також проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist
Кайкацішвілі Олександр Гурамович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283
2. За останні 4 роки магістри спец-ті 151 надрукували у співавторстві три статті у міжнародних рецензованих наукометричних журналах, індексованих у Emerging Sources Citation Index у Web of Science Core Collection:
2.1. [Стаття DOI:10.33407/ITLT.V62I6.1926] Perig, A. V., Kostikov, A. A., Skyrtach, V. M., Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович], & Stadnik, A. N. (2017). Application of JModelica.org to Teaching the Fundamentals of Dynamics of Foucault Pendulum-Like Guided Systems to Engineering Students [Застосування JModelica.org для навчання студентів технічних вишів основам динаміки Фуко-подібних керованих систем]. Information Technologies and Learning Tools, 62(6), 151–178. https://doi.org/10.33407/itlt.v62i6.1926 [ESCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index)].
WOSUID: WOS:000419751900012
2.2. [Стаття DOI:10.5937/FMET1903464K] Kostikov, A. A., Perig, A. V., Larichkin, O. V. [Ларічкін Олексій Вікторович], Stadnik, A. N., & Gribkov, E. P. (2019). Research Into Payload Swaying Reduction Through Cable Length Manipulation During Boom Crane Motion [Дослідження зменшення розгойдування вантажу шляхом зміни довжини тросу упродовж руху стріли крану]. FME Transactions, 47(3), 464–476. https://doi.org/10.5937/fmet1903464K [ESCI WoS Core (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index); WOSUID: WOS:000465592100009]
Стаття DOI:10.5937/FMET1903464K також проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85068267846&origin=resultslist
Ларічкін Олексій Вікторович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57209615014
2.3. [Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764] Perig, A. V., Golodenko, N. N., Skyrtach, V. M., & Kaikatsishvili, A. G. [Кайкацішвілі Олександр Гурамович] (2018). Hydraulic Analogy Method for Phenomenological Description of the Learning Processes of Technical University Students [Метод гідравлічної аналогії для феноменологічного опису навчальних процесів студентів технічного університету]. European Journal of Contemporary Education, 7(4), 764–789. https://doi.org/10.13187/ejced.2018.4.764 [ESCI (Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index); WOSUID: WOS:000453622300012].
Стаття DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764 також проіндексована у Скопус
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist
3. За останні 4 роки магістри спец-ті 151 підготували і надрукували у співавторстві п’ять статей у Скопус:
3.1. [Стаття DOI:10.1177/0306419016669033] Kostikov, A. A., Perig, A. V., & Lozun, R. R. [Лозун Руслан Романович] (2017). Simulation-assisted teaching of graduate students in transport: A case study of the application of acausal freeware JModelica.org to solution of Sakawa’s open-loop optimal control problem for payload motion during crane boom rotation [Навчання студентів-старшокурсників транспортних спеціальностей із використанням комп’ютерного моделювання: Окремий випадок застосування акаузального безкоштовного програмного забезпечення JModelica.org до розв’язання задачі Сакави з оптимального позиційного управління рухом вантажу упродовж обертання стріли крану без зворотнього зв’язку із розімкненим ланцюгом впливу]. International Journal of Mechanical Engineering Education, 45(1), 3–27. https://doi.org/10.1177/0306419016669033 [Scopus]
Стаття Simulation-assisted teaching of graduate students in transport: A case study of the application of acausal freeware JModelica.org to solution of Sakawa's open-loop optimal control problem for payload motion during crane boom rotation DOI:10.1177/0306419016669033 у співавторстві з Лозуном Русланом Романовичем проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85008708369&origin=resultslist
3.2. Стаття Numerical JModelica.org-based approach to a simulation of Coriolis effects on guided boom-driven payload swaying during non-uniform rotary crane boom slewing [DOI:10.1007/S40430-016-0554-2] з пункту 1.1. у співавторстві з Лозуном Русланом Романовичем також проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85011827225&origin=resultslist
3.3. Стаття Educational research into socio-economic dynamics of university graduate employment: Triple analogy-based physics-and-engineering approach to labor market oscillations DOI:10.3233/WOR-193054 з пункту 1.2. у співавторстві з Кайкацішвілі Олександром Гурамовичем також проіндексована у Скопус як
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85078505396&origin=resultslist
3.4. Стаття Research into payload swaying reduction through cable length manipulation during boom crane motion DOI:10.5937/FMET1903464K з пункту 2.2. у співавторстві з Ларічкіним Олексієм Вікторовичем також проіндексована у Скопус як https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85068267846&origin=resultslist
3.5. Стаття Hydraulic analogy method for phenomenological description of the learning processes of technical university students DOI:10.13187/EJCED.2018.4.764 з пункту 2.3. у співавторстві з Кайкацішвілі Олександром Гурамовичем також проіндексована у Скопус як https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85060381529&origin=resultslist
4. Неперервна позааудиторна діяльність наукових гуртків кафедри АВП для магістрів спец-ті 151 забезпечила успішне долучення до наукової роботи із підготовкою та публікацією Скопус-індексованих статей наступних студентів:
4.1. Лозун Руслан Романович:
https://publons.com/researcher/2021611/ruslan-r-lozun/
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57192890862
4.2. Ларічкін Олексій Вікторович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57209615014
4.3. Кайкацішвілі Олександр Гурамович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57205529283
4.4. Галан Ігор Сергійович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57195631868
4.5. Дериглазов Олександр Іванович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56018775400
4.6. Матвєєв Іван Анатолійович:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55816712900
5. Грамота за кращу розробку та виготовлення медалі на 3D принтері до 30-річча Дня Незалежності України видана Шарапанюк Богдану (гурток "Цифрові технології в ТКР")
Зауваження та пропозиції щодо ОПП «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» надсилати за адресою app@dgma.donetsk.ua.
Зауваження та пропозиції щодо ОПП «Комп’ютерні системи та мережі» app@dgma.donetsk.ua.
Обов'язкові дисципліни
Syllabus_Електричн_ вим_рювання та прилади_2020_бакалавр
Syllabus_Квал_ф_кац_йна робота бакалавра_2020_бакалавр
РНПД_Інженерна та комп'ютерна граф_ка_2020_бакалавр
РНПД_Українська мова (за профес_йним спрямуванням)_2020_бакалавр
РПНД_Інженерія програмного забезпечення_2020_бакалавр
РПНД_Іноземна Мова (за профес_йним спрямуванням)_2020_бакалавр
РПНД_Історія України_2020_бакалавр
РПНД_Історія української культури_2020_бакалавр
РПНД_Адміністрування_комп'ютерних мереж_2020_бакалавр
РПНД_Апаратні та програмн_ засоби комп'ютерної _нженер_ї_2020_бакалавр
РПНД_Вища математика_2020_бакалавр
РПНД_Вступ до осв_тнього процесу_2020_бакалавр
РПНД_Електрон_ка та комп'ютерна схемотехн_ка_2020_бакалавр
РПНД_Захист _нформац_ї в комп'ютерних системах_2020_бакалавр
РПНД_Комп'ютерн_ мереж__2020_бакалавр
РПНД_Комп'ютерн_ технолог_ї та програмування_2020_бакалавр
РПНД_Комп'ютерне моделювання_2020_бакалавр
РПНД_Компоненти сучасних комп'ютерних систем_2020_бакалавр
РПНД_Контролери та їх програмне забезпечення_2020_бакалавр
РПНД_Основи комп'ютерної _нженер_ї_2020_бакалавр
РПНД_Основи охорони прац_ та безпека життєд_яльност__2020_бакалавр
РПНД_Основи системного анал_зу_2020_бакалавр
РПНД_П_дприємницька д_яльн_сть та економ_ка п_дприємства_2020_бакалавр
РПНД_Практика комп'ютерна_2020_бакалавр
РПНД_Практика конструкторська_2020_бакалавр
РПНД_Практика переддипломна_2020_бакалавр
РПНД_Практика технолог_чна_2020_бакалавр
РПНД_Системне програмне забезпечення_2020_бакалавр
РПНД_Теор_я ймов_рност_й_мататематична статистика_2020_бакалавр
РПНД_Технолог_ї проектування комп'ютерних систем_2020_бакалавр
РПНД_Чисельн_ методи та моделювання на ЕОМ_2020_бакалавр
Дисципліни вільного вибору
Syllabus_Інформаційн_ мереж__2020_бакалавр
Syllabus_Історія науки _ техн_ки_2020_бакалавр
Syllabus_Етика та естетика_бакалавр
Syllabus_Людино-машинний _нтерфейс_2020_бакалавр
Syllabus_Об'єктно-ор_єнтоване програмування_2020_бакалавр
Syllabus_Орган_зац_я баз даних_2020_бакалавр
Syllabus_Паралельнi та розпод_лен_ обчислення_2020_бакалавр
Syllabus_Проектування вбудованих м_кроконтролер_в_2020_бакалавр
Syllabus_Системи штучного iнтелекту та _нтелектуальний анал_з даних_2020_бакалавр
Syllabus_Системне програмування_2020_бакалавр
Syllabus_Техн_чна механ_ка_2020_бакалавр
РПНД_Історія науки _ техн_ки_2020_бакалавр
РПНД_Web програмування_2020_бакалавр
РПНД_Господарське та трудове право_2020_бакалавр
РПНД_Комп'ютерна лог_ка_2020_бакалавр
РПНД_Основи наукових досл_джень_2020_бакалавр
РПНД_Правознавство_2020_бакалавр
РПНД_Робота з в_ддаленими базами даних_2020_бакалавр
РПНД_Розпод_лен_ системи на баз_ ПЛК_2020_бакалавр
РПНД_Теор_я _нформац_ї та кодування_2020_бакалавр
РПНД_Теор_я алгоритм_в та автомат_в_2020_бакалавр
РПНД_Техн_чна механ_ка_2020_бакалавр
РПНД_Управл_ння проектами_2020_бакалавр
Обов'язкові дисципліни
РПНД_Технолог_ї обчислювального _нтелекту_2020_м
РПНД_Розпод_лен_ комп'ютерн_ системи та мереж__2020_м
РПНД_Проектуваннята та досл_дження комп'ютерних систем та мереж_2020_м
РПНД_Педагог_ка вищої школи та методолог_чн_ засади _нженерної осв_ти_2020_м
РПНД_Охорона прац_ в галуз_ та цив_льний захист_2020_м
РПНД_Науково- досл_дна практика_2020_м
РПНД_Методолог_я _ орган_зац_я наукових досл_джень_2020_м
РПНД_Комп'ютерн_ системи штучного _нтелекту_2020_м
РПНД_Анал_з, синтез _ оптим_зац_я _нформац_йних мереж_2020_м
РПНД__ноземна мова за профес_йним спрямуванням_2020_м
Syllabus_Квал_ф_кац_йна робота маг_стра_2020_м
Дисципліни вільного вибору
Syllabus iнформацiйна безпека в комп'ютерних мережах_2020м
iноземна мова (за професiйним спрямуванням)_2020_м
iнтелектуальна власнiсть_2020_м
Математичнi методи дослiдження операцiй_2020_м
Адміністрування комп'ютерних систем та мереж 2020
Мережнi iнформацiйнi технологiї_2020_м
Методи синтезу апаратних засобiв_2020_м
Моделювання складних систем_2020_м
Основи теорiї керування якiстю технiчних систем_2020_м
Оцiнка ефективностi проектних рiшень_2020_м
Пограмна обробка наукових дослiджень_2020_м
Сучаснi методи органiзацiї i аналiзу даних_2020_м
Технологiя електронних комунiкацiй_2020_м
Обов'язкові дисципліни
ОК1 РНПД 174 ОПП магістр Ін. мова (за професійним спрямуванням)
ОК1 Силабус 174 ОПП магістр Ін. мова (за професійним спрямуванням)
ОК2 Силабус 174 ОПП магістр МОНД
ОК3 РНПД 174 ОПП магістр ПВШМЗІО
ОК3 Силабус EngSyl 174 ОПП магістр ПВШМЗІО
ОК4 РНПД 174 ОПП магістр ОП в галузі та ЦЗ
ОК4 Силабус 174 ОПП магістр ОП в галузі та ЦЗ
ОК5 РНПД 174 ОПП магістр АПСОС
ОК5 Силабус 174 ОПП магістр АПСОС
ОК6 Силабус 174 ОПП магістр РТК
ОК8 Силабус 174 ОПП магістр СК
ОК9 РНПД 174 ОПП магістр ЦСК та ОІ
ОК9 Силабус 174 ОПП магістр ЦСК та ОІ
ОК10 РПНД 174 ОПП магістр Науково-дослідна практика
ОК11 РПНД 174 ОПП магістр Переддипломна практика
Дисципліни вільного вибору
ВК1 РНПД 174 ОПП магістр АП ВНТ
ВК1 Силабус 174 ОПП магістр АП ВНТ
ВК2 РНПД 174 ОПП магістр Ін. мова (за проф. спрям.)
ВК2 Силабус 174 ОПП магістр Ін. мова (за проф. спрям.)
ВК3 РНПД 174 ОПП магістр Інтелектуальна власність
ВК3 Силабус 174 ОПП магістр ІВ
ВК4 РНПД 174 ОПП магістр ОТКЯТС
ВК4 Силабус 174 ОПП магістр ОТКЯТС
ВК5 Силабус 174 ОПП магістр ОЕПР
ВК6 Силабус 174 ОПП магістр АСОІМ
ВК7 РНПД 174 ОПП магістр ГПППА
ВК7 Силабус 174 ОПП магістр ГПППА
ВК8 Силабус 174 ОПП магістр МСС
ВК9 РНПД 174 ОПП магістр ЕПАЗМ
ВК9 Силабус 174 ОПП магістр ЕПАЗМ
ВК10 РНПД 174 ОПП магістр МСАЗ
ВК10 Силабус 174 ОПП магістр МСАЗ
ВК11 РПНД 174 ОПП магістр ПДАСУ
ВК11 Силабус 174 ОПП магістр ПДАСУ
ВК12 РНПД 174 ОПП магістр ПОНД
ВК13 РНПД 174 ОПП магістр СІМП
ВК13 Силабус 174 ОПП магістр СІМП
ВК14 РНПД 174 ОПП магістр CAD-CAM системи
ВК14 Силабус 174 ОПП магістр CAD-CAM системи
Обов'язкові дисципліни
ОК1 РНПД 174 ОНП Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ОК1 Силабус 174 ОНП магістр Ін. мова (за професійним спрямуванням)
ОК2 РНПД 174 ОНП магістр ПВШМЗІО
ОК2 Силабус EngSyl 174 ОНП магістр ПВШМЗІО
ОК3 РНПД 174 ОНП магістр ОП в галузі та ЦЗ
ОК3 Силабус 174 ОНП магістр ОП в галузі та ЦЗ
ОК4 РНПД 174 ОНП магістр АПСОС
ОК4 Силабус 174 ОНП магістр АПСОС
ОК5 Силабус 174 ОНП магістр РТК
ОК7 Силабус 174 ОНП магістр ІСК
ОК8 РНПД 174 ОНП магістр ЦСК та ОІ
ОК8 Силабус 174 ОНП магістр ЦСК та ОІ
ОК9 Силабус 174 ОНП магістр МОНД
ОК10 РНПД 174 ОНП магістр НР та ПО
ОК10 Силабус 174 ОНП магістр НР та ПО
ОК11 РПНД 174 ОНП магістр Науково-дослідна практика
ОК12 РНПД 174 ОНП магістр ПОНД
ОК13 РПНД 174 ОНП магістр САОС
ОК13 Силабус 174 ОНП магістр САОА
ОК14 РНПД 174 ОНП магістр СМДС
ОК14 Силабус 174 ОНП магістр СМДС та ОІ
ОК15 РПНД 174 ОНП магістр Переддипломна практика
Вільного вибору
ВК1 РНПД 174 ОНП магістр АП ВНТ
ВК1 Силабус 174 ОНП магістр АП ВНТ
ВК2 РНПД Іноземна мова (за професійним спрямуванням) 3,2 сем 174 ОНП
ВК2 Силабус 174 ОНП магістр Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ВК3 Силабус 174 ОНП магістр ІВ
ВК4 Силабус РНПД 174 ОНП магістр ОЄПР
ВК5 РНПД 174 ОНП магістр ОТКЯТС
ВК5 Силабус 174 ОНП магістр ОТКЯТС
ВК6 РНПД 174 ОНП магістр ГПППА
ВК6 Силабус 174 ОНП магістр ГПППА
ВК7 РНПД 174 ОНП магістр СНР САК
ВК7 Силабус 174 ОНП магістр СНР САК
ВК8 РНПД 174 ОНП магістр ЕПАЗМ
ВК8 Силабус 174 ОНП магістр ЕПАЗМ
ВК9 Силабус 174 ОНП магістр МСАЗ
ВК10 РНПД 174 ОНП магістр CAD-CAM системи
ВК10 Силабус 174 ОНП магістр CAD-CAM системи
ВК11 РНПД 174 ОНП магістр АСОІМ
ВК11 Силабус 174 ОНП магістр АСОІМ
ВК12 РПНД 174 ОНП магістр ПДАСУ
ВК12 Силабус 174 ОНП магістр ПДАСУ
ВК13 РНПД 174 ОНП магістр СІМП
ВК13 Силабус 174 ОНП магістр СІМП
ВК14 Силабус 174 ОНП магістр МСС
ВК15 Силабус 174 ОНП магістр ДПЕ