ПРОЗОРІСТЬ ТА ПУБЛІЧНІСТЬ
Освітній процес підготовки фахівців за Освітньо-професійним програмами за спеціальністю G7/174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» та F7/123 «Комп’ютерна інженерія» для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня, а також для Освітньо-наукових програм за спеціальністю G7/174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) та третього (PhD) рівня вищої освіти відбувається на основі принципів публічності і прозорості.
Під публічністю в освітньому процесі в розрізі даних освітніх програм розуміють інформованість громадськості з питань підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі «Автоматизація, комп’ютерно-інтегрованих технологій та робототехніка» та «Комп’ютерної інженерії» відповідно. Прозорість та публічність освітніх програм також полягає у контролю за виконанням заявлених вимог щодо якості надання освітніх послуг.
Під прозорістю (транспарентністю) слід розуміти середовище, в якому кафедра «Автоматизація виробничих процесів» надає всім зацікавленим сторонам (потенційним абітурієнтам, студентам, батькам, іншим фахівцям) необхідну їм для прийняття раціональних рішень інформацію у відкритій, повній, своєчасній і зрозумілій формі. Транспарентність робить акцент на якісних характеристиках інформації, таких як зрозумілість, доречність, достовірність, суттєвість.
Для виявлення потреб та інтересів здобувачів вищої освіти Відділом з внутрішнього забезпечення якості вищої освіти щорічно проводиться анонімне опитування з питань задоволеності студентів якістю складових функціонування освітнього середовища та аспектів якості освітнього процесу в ДДМА. Таке опитування є формою участі студентів у системі забезпечення якості освіти та реалізації принципу «студентоцентрованого навчання». Зведена інформація за результатами опитування передається на кафедру для подальшого обговорення та врахування потреб та інтересів здобувачів для вдосконалення освітнього процесу.
Для оцінки якості освітніх програм для підготовки фахівців за спеціальностями G7/174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» та F7/123 «Комп’ютерна інженерія» для першого (бакалаврського), задоволеності методами навчання та якістю отриманої освіти, на кафедрі розроблена інтерактивна анкета, яка містить відкриті питання та надає можливість здобувачам висловити свої зауваження та побажання.
ЗАПРОШУЄМО ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Пройти анкетування та висловити свої пропозиції та зауваження щодо Освітніх програм чи організації освітнього процесу на кафедрі «Автоматизація виробничих процесів»
ЗАПРОШУЄМО ВИПУСКНИКІВ ЗА ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ
Пройти анкетування та висловити свої пропозиції та зауваження щодо Освітніх програм чи організації освітнього процесу на кафедрі «Автоматизація виробничих процесів»
► Анкетування для випускників за ОП кафедри АВП
ЗАПРОШУЄМО ЗОВНІШНІХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ (РОБОТОДАВЦІВ)
Пройти анкетування та висловити свої пропозиції та зауваження щодо Освітніх програм чи організації освітнього процесу на кафедрі «Автоматизація виробничих процесів»
► Анкетування для роботодавців
Опитування є АНОНІМНИМ!
Висловлені Вами побажання дозволять удосконалити Освітні програми та визначать перспективи розвитку кафедри автоматизації виробничих процесів.
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ
Результати анкетування 174 АКІTP Якість ОПП 2025
Результати анкетування 174 АКІTP Якість ОС 2025
Результати анкетування 174 АКІTP Якість СДО 2025