ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Запали свічку пам’яті за жертвами Голодомору. Борись за Україну та підтримуй воїнів!
1.jpg

Щороку в четверту суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв Голодомору 1932–19...

Субота, 23 листопада 2024
Кураторська година до Дня пам'яті жертв Голодомору
5.jpg

В останню суботу листопада Україна вшановує пам’ять жертв голодоморів. У ХХ ст. український наро...

П'ятниця, 22 листопада 2024
В Академії відбулася зустріч до Дня Гідності і Свободи
1.jpg

День Гідності і Свободи – державне свято, яке присвячене річниці Помаранчевої революції 2004 р. ...

П'ятниця, 22 листопада 2024
Профорієнтаційна зустріч для студентів і молодих науковців з представниками miltech-компаній
1.png

Міністерство освіти і науки України в межах співпраці з проєктом технологічної мілітаризації укр...

Четвер, 21 листопада 2024
День Гідності та Свободи: 20 років Помаранчевій революції та 11 років Євромайдану
1.jpg

21 листопада в Україні щорічно відзначають День Гідності та Свободи. Цей день установлено «...

Четвер, 21 листопада 2024

МОН оприлюднило орієнтовні критерії модернізації мережі вишів

1.jpg

Міністерство освіти і науки оприлюднило орієнтовні критерії запланованої модернізації мережі закладів вищої освіти. Відповідні дані були презентовані МОН під час засідання Спілки ректорів закладів вищої освіти, у якому взяло участь керівництво освітнього відомства.

Зокрема, під час модернізації мережі вишів буде враховуватись кількість населення в місті, де знаходиться університет, та кількість студентів у закладі освіти.

Так, у містах з населенням менше 100 тисяч, де є один заклад вищої освіти, що є містоутворювальним, виші будуть збережені. У містах з такою ж кількістю населення, де є два заклади вищої освіти, вони будуть об’єднані.

У містах з населенням від 100 до 350 тисяч може існувати два заклади вищої освіти. Таким чином планується підтримувати конкуренцію між вишами.

У містах з населенням 350 тисяч і більше мережа формуватиметься за принципом трьох типів: навчальні інститути, які мають тісний зв'язок із роботодавцем, дослідницькі університети та міжгалузеві або спеціалізовані академії.

Очікується, що державний заклад вищої освіти (окрім містоутворювального) не зможе мати менше 5 тисяч студентів денної форми, а середній показник має становити 10 тисяч студентів.

Рішення про об’єднання ЗВО має спиратися на аналізі стану закладу, вивченні акредитацій освітніх програм та наявності в місті відповідного партнера ЗВО. Також у ході реорганізації буде враховуватись кількісний контингент студентів.

Протягом 2024 року планується провести перший етап модернізації, тобто первинне об’єднання (укрупнення) шляхом посилення класичних закладів – педагогічними, гуманітарними, природничими; політехнічних – технічними та будівельними; технологічних – аграрними, харчовими та ветеринарними.

Другий етап передбачатиме формування крупних «інноваційних центрів».

У результаті реформи очікується зменшення кількості державних цивільних вишів орієнтовно до 100 одиниць.

Водночас заклади, підпорядковані Міністерству культури та Міністерству оборони, а також заклади, переміщені у 2022 році, реорганізації не підлягатимуть.